Bedankt voor jullie leuke reacties
Vandaag hebben we ons reusje opgehaald. Uit het verre Limburg ! Hij heeft fijn gereisd en was eenmaal op stal helemaal niet onder de indruk van zn nieuwe omgeving. Vivaldi en Ammie waren drukker met hem haha hij ging lekker hooi staan eten.
Hij heet inderdaad Armani, is 5 jaar, en zijn afstamming is Clint Eastwood x Heidelberg. Er zit idd flink wat duits bloed in zijn vader is een Oldenburger en moeders vader is een holsteiner. Zijn moeder heeft diverse goede dressuurpaarden gegeven maar ook 2 internationale springers. Het is een flinke jongen, hij zou 174 zijn gemeten maar als ik hem zo naast Amaretto zie staan denk ik dat ie wel 10 cm groter is en naar de 178 gaat. Zal hem van de week eens meten. Hij is L2 gestart met winst en ik ga daarin ook met hem verder. Of hij kan springen weet ik niet er is nooit met hem gesprongen. Mijn man gaat lekker met hem in het bos rijden. Het is een heerlijk nuchter paard ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven
Rijfotos heb ik niet die komen nog wel eens en een filmpje ook niet helaas wel heeft mn vader vandaag een paar fotos gemaakt toen we met hem aankwamen op stal: