naja ben gewoon zoooo blij met mijn monster... en dat ga ik hier ff lekker spammen
Vorige week was er iemand bij ons op stal.. btje te pochen dat hun paard door het bizarre lage fietstunnel gaat..
"we hebben daar tunneltrainingen voor gehad!" zei ze...
Dus zondag zei ik tegen ander stalgenootje of het een idee was om naar het Asserbos te gaan.. maaarr dan moesten we door de fietstunnel...
dus op paard en daar was ie dan de FIETSTUNNEL.. daar bovenop de snelweg.. reetje veel kabaal lekker smal en reetje donker..
naja we moesten er wel vanaf anders stoot je je kop tegen de tunnel tenzij je gaat liggen..

dus er naast lopen leek mijn veiliger..

Ander paardje (kwpn-ertje) liep achter mij want die wilde niet als eerst er door heen.. mietje dat ie is en hij is 11 en heeft veul meer ervaring..
ik voorop met mijn knollie die bijna een jaar onder het zadel is..btje tegen hem kletsen als een idioot dat ie braaf is en zoooo super...

maar hij twijfelde geen moment.. hij liep gewoon rustig naast me alsof hij het altijd doet

Mijn Smile was echt niet meer van mijn gezicht te halen.. en vervolgens was er nog een tunnel veel breder meer licht..
Hoppaaaa zo er door heen alweer.. naja toen rondje door Asserbos gedaan.. was geen bal aan.. ruiterpad wat daar loopt heb je binnen 15 min gereden.. dus toen heeuul illegaal over de wandel en fiets paden gereden (waren mooie brede zandpaden)
Meneer heeft geen 1 stap verkeerd gezet..
terugweg weer door de tunnel en hij liep er zo er doorheen.. alsof ie het dagelijks doet

Voel me zo penny & stoeah! doen we zo even zonder tunneltraining!