heel raar...

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
melle_odet

heel raar...

Bericht door melle_odet » do 18 mar 2010, 15:17

odet is 2 weken geleden verkocht en ze word volgende week zaterdag opgehaald.
ik ben er erg verdrietig van, om haar nu na 10 jaar te hebben verkocht.
ze ging weg vanwege dat het samen niet meer ging en vanwege kleine financiele redenen.
en ik zou de haflinger die ik al wat verzorgde naast odet volledig gaan rijden.

nu heb ik samen met mijn vriend omdat ik overmorgen jarig ben en hij volgende maand die haflinger gekregen (ja echt gekregen)van de vriendin waarvan ze was..
tis heel raar....
en nu is het financiele niet meer zo'n probleem omdat we het samen gaan betalen.

maar toch is het wel erg snel om weer een ander paardje te hebben, ik wilde eerst maar een rustig aan doen en nog niet zo snel eeen paard weer nemen.

ik ben er wel blij mee want het is een hele lieve haf en ze past veel beter bij mij dan dat odet deed.

maar vind het toch erg moeilijk
Quitte is the best!
kristelhans

Re: heel raar...

Bericht door kristelhans » do 18 mar 2010, 15:21

He wat vervelend... Je had Odet al best lang te koop staan toch? Hopen dat ze het bij haar nieuwe baasje goed krijgt. Als je geen klik had met haar, zelfs na 10 jaar, is het toch misschien het beste zo.. Helemaal als het met een ander paard wel klikt..maar snap je gevoel wel hoor.

Sterkte volgende week zaterdag!
Daphne

Bericht door Daphne » vr 19 mar 2010, 13:09

Ik kan me voorstellen dat deze situatie je een heel dubbel gevoel geeft. Maar je weet zelf het beste wat voor paard er bij jou past. Dus als de haf beter past dan Odet, prima toch. Uiteraard wel jammer dat je na 10 jaar afscheid moet nemen van je fjord. Maar als ik het goed begrijp krijg je er een ander leuk paard voor terug.
rowenna

Bericht door rowenna » za 20 mar 2010, 20:41

Inderdaad wel een dubbel gevoel, maar als jij het beter met die haf kan vinden en je kunt de kosten delen zie ik er geen probleem in hoor en Odet krijgt ook een fijn nieuw adrtes toch?
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Plaats reactie