Te kkkkoooouuuuddddddd

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
sparky10

Re: Te kkkkoooouuuuddddddd

Bericht door sparky10 » wo 10 feb 2010, 11:55

hier ook sneeuw en het sneeuwt nog steeds ,
viv ga je dan rijden nee toch ??
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Jankeke

Bericht door Jankeke » wo 10 feb 2010, 18:43

Ik ben maandag toch nog dik anderhalf uur wezen rijden met Vlin door de bossen. Dat was best te doen maar het moment dat ik de bossen uitkwam en een 15 minuten door het enorme open gebied moest rijden zal mij nog lang heugen........ik kon bij de stal niet van Vlin af komen. Ik was helemaal stijf en alles deed pijn. Toen ik eindelijk met mijn voeten de grond raakte klapte ik gewoon door mijn knieen heen. Leuke hobby....... := :=
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
roos

Bericht door roos » wo 10 feb 2010, 20:27

Ik snap je best hoor...hier ook WEER sneeuw. En Danc is me een partij dik geworden....echt....

Wanneer wil je manen komen knippen(heb het nu al tig keer gevraagd, word je al gek haha), want Ekdal ziet er nu echt niet meer stoer uit...haha ;)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Suzanne

Bericht door Suzanne » do 11 feb 2010, 09:38

het is inderdaad echt veuls te koud ^)
met opstrooien en bezemen ben je na paar seconden al vingerloos lijkt het wel := en het land was eindelijk ontdooid.. en nu is het weer een keiharde bobbelboel := Poownies worden wel leuk opgeleid zo met leren voorzichtig lopen :D
Afbeelding
sparky10

Bericht door sparky10 » do 11 feb 2010, 11:04

Jankeke schreef:Ik ben maandag toch nog dik anderhalf uur wezen rijden met Vlin door de bossen. Dat was best te doen maar het moment dat ik de bossen uitkwam en een 15 minuten door het enorme open gebied moest rijden zal mij nog lang heugen........ik kon bij de stal niet van Vlin af komen. Ik was helemaal stijf en alles deed pijn. Toen ik eindelijk met mijn voeten de grond raakte klapte ik gewoon door mijn knieen heen. Leuke hobby....... := :=
oef bah joh, maar het ondooien van je lichaam dat doet dan zeer he bah .

toch mag ik in me handjes knijpen met de binnenbak dan , alhoewel de meeste paardjes de rondjes lopen wel zat zijn ...
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Stefanie_Ynia

Bericht door Stefanie_Ynia » vr 12 feb 2010, 10:02

Ben het ook spugzat. Ik heb reuma, en met dit weer is het gewoon extra moeilijk om iets te doen, zelfs met een binnenbak. Wel gister Ynia nog even gelongeerd, en dat ging wel aardig, maar ik begin het vermoeden te krijgen, als ik zo 'ns nadenk, dat ze dus in verzet gaat omdat -ik- pijn heb. Elke keer dat ze tegenstribbelde om van de stal te gaan gister, had ik een pijnscheut. :s
Gerritje

Bericht door Gerritje » zo 14 feb 2010, 08:27

van die handwarmertjes kopen Viv. Kun je in je handschoen doen. Maar goed, hier sneeuwt het vandaag weer, grrrr dus denk bij jou niet veel beter.

wij zijn vrijdag nog wel naar de duinen geweest met de mannen. Was prima te doen op open stuk na. Gister met staprondje meer problemen door de kou. Maar goed, vandaag moeten ze het met weidegang doen.
---
Plaats reactie