Show op Andalusier...
Re: Show op Andalusier...
Wat gaaf om mee te mogen rijden zeg!
Orion heeft altijd tussen de lippizaner hengsten gestaan. Later werden het andalusiers en lusitano's. Zijn mooie paarden, maar niet mijn ding kwa gangen.
Orion heeft altijd tussen de lippizaner hengsten gestaan. Later werden het andalusiers en lusitano's. Zijn mooie paarden, maar niet mijn ding kwa gangen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Echt leuk dat je zo uit het niets een show gaat rijden. Een kennis van mij heeft een goed gekeurde PRE andalusier uit Spanje vandaan. Hij is inmiddels 8 jaar. Echt z'n stoer en goud eerlijk dier.
Wodan en ik M1+10
ik lees het topic nu pas!
Leuk zo'n show
(maare 19 april, kan je helemaal niet, dan moet je met vera starten
)
Ik zou ook lekker naar die show gaan hoor, dat maak je niet zo vaak mee met zo;n prachtige hengst.
Misschien kan ik dan de 19e zelf wel weer eens een poging wagen met beppie.
tot vanavond!
Leuk zo'n show
(maare 19 april, kan je helemaal niet, dan moet je met vera starten

Ik zou ook lekker naar die show gaan hoor, dat maak je niet zo vaak mee met zo;n prachtige hengst.
Misschien kan ik dan de 19e zelf wel weer eens een poging wagen met beppie.
tot vanavond!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Hey, wat super leuk!
Ik had ook een Andalusier schimmel, zelfde kleur als op de foto. Ik viel ook helemaal op de manen en kuif en tja.. eigenlijk alles! Ik vind het nog steeds (bijna) het mooiste ras. Ook qua karakter. Die van mij had een steekje los, maar dat kwam door zijn verleden.
Een kennis van mij heeft 2 Andalusische dekhengsten, Cafe Noir ( daar kan je een kind mee op buitenrit sturen) en Don Enamorado. Vorig jaar was ik met ze mee( of is het alweer 2 jaar geleden) naar de dag van het iberische paard, zij reed een kur op Cafe.was erg leuk alleen enorm rotweer! (Voor een beetje hengst betaal je al snel 40.000 euro)
Maar heel veel plezier en geniet ervan!
Ik had ook een Andalusier schimmel, zelfde kleur als op de foto. Ik viel ook helemaal op de manen en kuif en tja.. eigenlijk alles! Ik vind het nog steeds (bijna) het mooiste ras. Ook qua karakter. Die van mij had een steekje los, maar dat kwam door zijn verleden.
Een kennis van mij heeft 2 Andalusische dekhengsten, Cafe Noir ( daar kan je een kind mee op buitenrit sturen) en Don Enamorado. Vorig jaar was ik met ze mee( of is het alweer 2 jaar geleden) naar de dag van het iberische paard, zij reed een kur op Cafe.was erg leuk alleen enorm rotweer! (Voor een beetje hengst betaal je al snel 40.000 euro)
Maar heel veel plezier en geniet ervan!

Adanco, Jars x Eros
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
Ruinenkampioen Rolde 2007/2009 beide met 39 punten!
Reserve ruinenkampioen Rolde 2010
Ruinenkampioen Rolde 2011
AA certificaat zadelproef 2008
L2 Fjordsport
Mijn liefste, maar dan ook echt allerliefste vriend..
- FaablovesDirk
OMG, waar precies is dat, want ik krijg waarschijnlijk over 2 jaar mijn eigen andalusiër hengst 
maar ik heb nog nooit op een Andalusiër gereden enz. Dus Misschien kan ik daar dan ook heen
Groetjes

maar ik heb nog nooit op een Andalusiër gereden enz. Dus Misschien kan ik daar dan ook heen

Groetjes
I love DIRK 
&& I love Andalusiërs !
Dirk,
Je bent gewoon het beste en het mooiste dat me ooit is over komen.
Niemand kan ons meer scheiden!
Wij zijn vooraltijd!
Jij mijn verzorgpony ik jou verzorgster

&& I love Andalusiërs !

Dirk,
Je bent gewoon het beste en het mooiste dat me ooit is over komen.
Niemand kan ons meer scheiden!
Wij zijn vooraltijd!
Jij mijn verzorgpony ik jou verzorgster

Wat een geweldige beesten zijn dat toch andalusiers..
Die zou ik ook wel eens willen uitproberen!
Leuk dat je mee mag mee rijden in een show
Die zou ik ook wel eens willen uitproberen!

Leuk dat je mee mag mee rijden in een show