Hier even mijn verslag van de dag en van onze eerste echte buitenrit

Was dus vandaag net met mijn moeder klaar om de krantjes weg te brengen en ik dacht ga nog maar wat zand in onze rijbak gooien zodat dat ook eens af komt

Kwam er een meisje van ons tegenover naar me toe of ik mischien mee wou gaan uitstappen op het land dus ik natuurlijk ja gezegd

Dus na een goede drie kwartier opzadelen en even inrijden was het al zover en natuurlijk eerst Benz even laten kennis maken met de twee merries van die meisjes.
Nouh toen dat dus goed ging zelf er weer op gaan zitten en hek opengemaakt zodat de andere fjord en Arabier eruit konden en lekker rustig eerst even langs de straat gereden. Daarna zelfs al een stukje gedraafd en toen omgerdraaid richting het land.
Toen we daar eenmaal aankwamen liep de arabier achter ons en de andere fjord naast mij zodat Benz mooi een beetje afleiding had hoewel die de arabier toch ook wel heel erg interesant vond

Daarna liep wat eigenlijk uitstappen moest worden uit in zelfs een klein galopje maar vond het nog steeds erg moeilijk om te blijven zitten

Nouh eenmaal op het einde van het stuk land aangekomen wat toch wel weer erg snel ging lekker terug gestapt en zelfs een Hertje gezien op nog geen 10 meter afstand

Dus ik natuurlijk super blij dat Benz zo rustig reageerde komen er later ook nog twee honden aangerend maar die werden gellukig weggegaaigd door de meisjes met flink wat herrie en gezwaai van de zweepjes die ik dom genoeg zelf niet bij had

Sjaa en toen waren we eigenlijk alweer thuis en heb helaas geen foto`s kunnen maken omdat het nogal onverwachts kwam maar het was in elk geval wel heel erg gezellig en zeker weer een leuke ervaring rijker !