Gisteravond keek ik op bokt, daar zag ik ineens een advertentie lease pony gezocht in Barendrecht. Nu rijd Amreen ook op de pony's maar ik moet nu zoveel werken dat ze gewoon naar mijn zin te weinig doen! Verkoop is niet echt een optie voor mij, maar mijn pony's delen zoals ik al 16 jaar gedaan heb is in mijn ogen prima.
Uiteraard wordt Yessie GEEN lease pony, ze mag meedelen in de kosten maar ik behoud het volledige zeggenschap over haar, Amreen natuurlijk ook een beetje

Vind het een hele moeilijke beslissing maar zondag komt ze toch kijken. Mijn vriend was helemaal in shock je bent altijd zo zuinig en trots op ze! Maar ik hoop zo dat we alledrie er een beetje beter van worden en een eigen paard (zeker 2) is zo'n luxe dat ik stiekem vind dat ik andere ook best de mogelijkheid mag gunnen lekker wat met Yessie te doen

Wat vinden jullie verder nog belangrijke zaken die ik vast moet stellen, heb al wat dingen maar misschien hebben jullie goede idee'en?! Eerst maar kijken of het wel klikt...
Ohja ook nog leuk nieuws, hopelijk zie ik deze week kleine kruimelweer! Blue Shadow van Daphne, daar heb ik echt onwijs veel zin in!
Zo bedankt voor het lezen, moest het even van me af schrijven!