Bedankt allemaal....
Dit is de moeilijkste beslissing geweest die ik ooit heb moeten maken in mn leven, maar ik heb er wel vrede mee. Ik trof gisterenmiddag een liggende Vinga aan in de wei, ik wist toen al dit zit niet goed. Ik heb een uur bij haar gezeten maar opstaan deed ze niet, ze heeft het wel geprobeerd en ook even gestaan maar daarna ging ze gelijk weer liggen. Ze kon gewoon niet meer. Ik wilde haar zo niet achterlaten voor de nacht ze had duidelijk pijn. Dus heb ik de Da gebeld en de beslissing genomen. Ik heb tot de DA kwam alleen maar in haar oor gefluisterd hoe veel ik van haar hou en dat het niet meer hoeft allemaal, dat ze nu mag rusten. Ook toen ze overleden is heb ik haar geaaid, gekust en gezegd meisje het hoeft niet meer
Ik ben gisteren tot 21.30 bij Vinga gebleven, daarna heeft de boer ze naar de weg gesleept, ik ben daar niet bij geweest, dat hoefde ik niet te zien.
We hebben Dakota er nog bij gehad, die begon gelijk te drinken uit dr uier, en met zn hoef op dr buik te slaan, hartverscheurend.
Dhalene mocht er niet bij, Dakota reageerde aggresief naar haar toe en jaagde haar weg.
Ik heb van haar staart een vlecht gemaakt en afgeknipt. Ook haar mooie voorpluk heb ik afgeknipt. Ik heb vanacht amper geslapen, veel gehuild, ik mis haar zo....
Straks om 8.00 moet ik de Rendac bellen voor het ophalen van Ving, ik wil de speciale ophaalservice laten komen, net als Ivonne gedaan heeft met Diego.