Ik vind het heeeeerlijk, dit weer. Ik ben dan ook wel iemand van uitersten, want in de zomer kan het me niet heet genoeg zijn. Als iedereen dan op apegapen ligt, ben ik juist helemaal blij

Ik 'loop' ook wel op zonne-energie, dus wat dat betreft ben ik blijer met lange lichte dagen.
Maar deze kou, ik geniet er ook echt van hoor. Lekker droog! En helder, fijn zonnetje elke dag (dus dat zit wel goed). Ik pak me gewoon goed in -slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding

- en ga flink aan de slag op stal. Fijn het drinkbad stukhakken enzo... Ik krijg er energie van! Heb ook de hele dag zin om te rennen ipv gewoon lopen

Dat de bak bevroren is, ach. Dan ga ik het bos wel in, daar zijn de paden mooi hard en recht. Of even langs de weg. Of aan de hand wat spelletjes doen en een beetje heropvoeden, of nieuwe commando's leren

En onze onderlinge band versterken. Daar kun je in de winter juist weer lekker tijd aan besteden vind ik
M'n paardebeest is elke dag droog en schoon en ook zijn voeten blijven droog, stukken fijner dan dat ie elke dag opnieuw tot z'n enkels in de bagger staat, zeker omdat hij een gevoelige voet heeft, waar ie al 2x rotstraal aan heeft gehad.
Nee, al moet ik de auto krabben en krijg ik koude vingers en tenen, ik heb dit weer 100x liever dan die akelige sombere regendagen waarbij het al om 15u donker is... Daar word ik nou echt down van...