Tjody en Satour dood....
-
ik ken je niet en heb je pony ook niet gekend maar weet precies wat je nu doormaakt.
'k zit nu te huilen achter mijn computer maar wil je toch heel veel sterkte wensen met dit verlies.
ik hoop dat je nog te weten komt wat er precies fout gegaan is.
het zal het verdriet er niet minder om maken maar misschien blijf je met minder vragen zitten.heeel veeeel sterkte!!!!
'k zit nu te huilen achter mijn computer maar wil je toch heel veel sterkte wensen met dit verlies.
ik hoop dat je nog te weten komt wat er precies fout gegaan is.
het zal het verdriet er niet minder om maken maar misschien blijf je met minder vragen zitten.heeel veeeel sterkte!!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ik zit twee dagen mee te lezen en weet niet wat tegen je moet zeggen.
Toen ik het las heb zitten huilen achter mijn pc.
Ik vind het zo rot voor jullie.
Viv heel veel sterkte de komende tijd.
Dikke kuss
Toen ik het las heb zitten huilen achter mijn pc.
Ik vind het zo rot voor jullie.
Viv heel veel sterkte de komende tijd.
Dikke kuss
NJARCO Z1 dressuur.
Zooooooooooo trots op mn ventje.
Zep s mijn nieuwe topper in spe.
FJORD thats what makes the difference
Zooooooooooo trots op mn ventje.
Zep s mijn nieuwe topper in spe.
FJORD thats what makes the difference
Lieve Viv en Andy, de tranen lopen nu bij me over de wangen. Heel veel sterkte de komende tijd!
Dag lieve Tjo, rust zacht!
Dikke knuffel

Dag lieve Tjo, rust zacht!
Dikke knuffel
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Ik heb vanmiddag op stage even illegaal mijn mail bekeken en kwam hier het een en ander over tegen.
Wat ben ik geschrokken toen ik het hier allemaal las! Ook van deze kant wil ik jullie heel veel sterkte wensen.
Nooit meer is zo definitief...
Wat ben ik geschrokken toen ik het hier allemaal las! Ook van deze kant wil ik jullie heel veel sterkte wensen.
Nooit meer is zo definitief...
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
-
kleine update...
We weten nog niks helaas. We lopen nog steeds verdwaasd rond en liggen om 20.30 al in bed, want tsja wat moet je anders.
Ik ga vooralsnog zelf uit van een taxusvergiftiging omdat daar ook sporen van in de magen gevonden zijn. Ga straks naar stal om te kijken of ik iets kan vnden, schijnen best veel struiken onder te vallen.
We weten nog niks helaas. We lopen nog steeds verdwaasd rond en liggen om 20.30 al in bed, want tsja wat moet je anders.
Ik ga vooralsnog zelf uit van een taxusvergiftiging omdat daar ook sporen van in de magen gevonden zijn. Ga straks naar stal om te kijken of ik iets kan vnden, schijnen best veel struiken onder te vallen.
Wat een drama is dit toch. Heel vreselijk, het spookt de hele tijd door mijn hoofd.
Wel vreemd dat ze nog niks duidelijks hebben kunnen vinden in Utrecht. Je zou zeggen, dat als ze taxussporen hebben gevonden in de maag, dat ze dan eigenlijk ook wel zouden moeten kunnen zeggen of die hoeveelheid dodelijk is of niet. Als jullie, Vivian en Andy, om 21u weg zijn gegaan, dan kunnen ze nooit heel veel binnen hebben gekregen in die korte tijd. Ik hoop voor jullie dat Utrecht jullie daar snel meer uitsluitsel over kan geven.
En ondertussen voor jullie wederom heel veel sterkte. Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor jullie. De onzekerheid, het gegis over wat er gebeurt kan zijn en het grote gemis. Sterkte!
Wel vreemd dat ze nog niks duidelijks hebben kunnen vinden in Utrecht. Je zou zeggen, dat als ze taxussporen hebben gevonden in de maag, dat ze dan eigenlijk ook wel zouden moeten kunnen zeggen of die hoeveelheid dodelijk is of niet. Als jullie, Vivian en Andy, om 21u weg zijn gegaan, dan kunnen ze nooit heel veel binnen hebben gekregen in die korte tijd. Ik hoop voor jullie dat Utrecht jullie daar snel meer uitsluitsel over kan geven.
En ondertussen voor jullie wederom heel veel sterkte. Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor jullie. De onzekerheid, het gegis over wat er gebeurt kan zijn en het grote gemis. Sterkte!