Hengstenkeuring gaat voor Boaz niet door.
Hengstenkeuring gaat voor Boaz niet door.
Boaz begon 2 weken geleden helaas te snotteren en te hoesten.
Veearts is toen langsgeweest en hij heeft een infectie aan zijn luchtwegen.
Heb een kuur van siroop gehad voor 10 dagen maar helaas hoest hij hierna nog steeds.
Aankomende vrijdag komt de veearts weer. maar heb samen met hem besloten dat het beter is om niet te gaan, hij heeft nu een antibioticakuur voor 8 dagen.
ik vind het zelf echt superjammer maar het is beter voor hem.
Veearts is toen langsgeweest en hij heeft een infectie aan zijn luchtwegen.
Heb een kuur van siroop gehad voor 10 dagen maar helaas hoest hij hierna nog steeds.
Aankomende vrijdag komt de veearts weer. maar heb samen met hem besloten dat het beter is om niet te gaan, hij heeft nu een antibioticakuur voor 8 dagen.
ik vind het zelf echt superjammer maar het is beter voor hem.

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'

- jezzikaatje
- Contacteer:
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ohh wat vreselijk jammer zeg!
Maar wat je als zegt, het is beter voor hem om even lekker uit te zieken, misschien volgend jaar weer een kans?
Maar wat je als zegt, het is beter voor hem om even lekker uit te zieken, misschien volgend jaar weer een kans?
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
- joske_vuran
- Contacteer:
Jammer zeg! Maargoed, zijn gezondheid is een stuk belangrijker dan zo`n `stomme` keuring, dus ik vind dat je een goede beslissing hebt gemaakt 
Bovendien, de meeste paarden zijn op 3-jarige leeftijd een stuk mooier dan op 2-jarige leeftijd (vind ik persoonlijk), dus als je hem nu al klaar vond voor de HK dan is hij dat volgend jaar vast al helemaal!

Bovendien, de meeste paarden zijn op 3-jarige leeftijd een stuk mooier dan op 2-jarige leeftijd (vind ik persoonlijk), dus als je hem nu al klaar vond voor de HK dan is hij dat volgend jaar vast al helemaal!
Aah, wat balen zeg!
Had hem graag willen zien!
Maar ja, niets aan te doen he...
Volgend jaar weer een kans toch?!
Beterschap voor hem!
Had hem graag willen zien!
Maar ja, niets aan te doen he...
Volgend jaar weer een kans toch?!
Beterschap voor hem!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
- Senna&Cajra
Mooi getypt voor mijDaphne schreef:Jammer zeg! Maargoed, zijn gezondheid is een stuk belangrijker dan zo`n `stomme` keuring, dus ik vind dat je een goede beslissing hebt gemaakt

Idd jammer, maar wel de beste oplossing.
- Mieke_Cunna
- Contacteer:
Bedankt allemaal 
Ik ga wel gewoon kijken dus zie jullie daar wel
Of ik Boaz volgend jaar meeneem weet ik niet.
Hij is nu echt gigantisch lief en braaf, dus ben de laatste tijd ook meer gaan nadenken over castreren.
Ik weet als hij hengst blijft gewoon niet hoe hij volgend jaar zich zou gedragen met al die hormonen.
Dus ik ben hard aan het nadenken.
Bedankt voor jullie reacties

Ik ga wel gewoon kijken dus zie jullie daar wel

Of ik Boaz volgend jaar meeneem weet ik niet.
Hij is nu echt gigantisch lief en braaf, dus ben de laatste tijd ook meer gaan nadenken over castreren.
Ik weet als hij hengst blijft gewoon niet hoe hij volgend jaar zich zou gedragen met al die hormonen.
Dus ik ben hard aan het nadenken.
Bedankt voor jullie reacties

Learn from your mistakes, but never regret. People change, things go wrong, but remember 'Life goes on..'