dankje, ik zal je eerlijk zeggen dat ik zelf misselijk ben van de pijnCharret schreef:Ik vind dit altijd zulke nare verhalen om te lezen. Beterschap jullie beiden.
gevallen met Vera:( update pag 2.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Dat is erg naar zeg... en pijnlijk!
Beterschap!
Beterschap!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Da's wel even schrikken ja. En helaas wat pijn hier en daar. Maar dat overkomt paarden in de wei zelfs ook wel eens hoor, daus maak je vooral geen zorgen over Vera. Die is over een paar dagen weer helemaal de oude. Misschien zelfs sneller dan jij!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !
de update is er nu pas, omdat ik gistermiddag nadat ik bij de paardjes was geweest naar bed ben gegaan met een flinke dosis pijnstillers
Vera liep super goed, niets aan te merken. De wond was gisteren nog wat dikjes, dus heb het weer lekker dik ingesmeerd met st. Jansolie en vandaag was het helemaal geslonken. Ze loopt hartstikke goed, kwam keihard aandraven toen we bij de wei kwamen, dus gelukkig heeft Vera er niets aan overgehouden............................. en ik?
tja ik loop nog steeds hartstikke kreupel en mijn hele rechterkant lijkt wel onder een bus gelegen te hebben ofzo
Vera liep super goed, niets aan te merken. De wond was gisteren nog wat dikjes, dus heb het weer lekker dik ingesmeerd met st. Jansolie en vandaag was het helemaal geslonken. Ze loopt hartstikke goed, kwam keihard aandraven toen we bij de wei kwamen, dus gelukkig heeft Vera er niets aan overgehouden............................. en ik?
tja ik loop nog steeds hartstikke kreupel en mijn hele rechterkant lijkt wel onder een bus gelegen te hebben ofzo
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd