Nou mijn toekomst beeld is alsvolgt; 3 fjorden in de wei, 2 om mee te fokken en 1 als rijpaard.
Dat rijpaard zal Jinera gaan worden omdat ik die ivm haar eczeem liever niet verkoop en fokken zit er om dezelfde rede ook niet meer in.
Als fokmerrie hoopte ik heel erg dat Sonja haar veulen een merrie zou zijn en die heb ik dan ook gekregen en word dus aangehouden.
Dan kom ik nog een fokmerrie "tekort" en heb ik een ruin "over" (Sonja even niet meegerekent).
Afgelopen zondag is er dan ook iemand bij Guus komen kijken en verliefd geworden, zondag ga ik hem naar zijn nieuwe huisje brengen. Toch even een dubbel gevoel maar ik heb er vrede mee ook omdat ik denk dat Guus het daar beter naar zijn zin gaat krijgen dan bij mij..
Vanmorgen ben ik bij een veulen gaan kijken, om samen met Maldu op te groeien en straks mee te kunnen gaan fokken en deze is dan ook gekocht.. een Rodblakke merrie veulen van Almglimt en zei zal eind dit jaar bij mij op de wei komen.
Vandaar dus mijn rare weekend, blijdschap vanwege de nieuwe aanwinst maar ook weer het dubbele gevoel (blijdschap maar ook een beetje verdriet) door de verkoop van Guus..

De nieuwe aanwinst (geen geweldige foto's maar het is voor het idee):