Dat zal vast wel gedaan zijn anders wordt er geen deurwaarder ingeschakeld voor openbare verkoop. Dan moet je wel aan bepaalde eisen voldoen.Ydel schreef:De naam kwam me al bekend voor, vorig jaar met de zadelproef tegen gereden.
Inderdaad wat Marieke zegt: aan de orde van dag helaas.
Alleen jammer dat er dan niet eerder aan de bel wordt getrokken :'(
och vind dit wel heel erg!!
Re: och vind dit wel heel erg!!
oe Willem ik hoop dat ze naar jou kan !! echt!! een liefhebber met hart!!
mwah las ook al op fb dat de eigenaresse niet echt regelmatig of eigenlijk niet naar Evja toekwam ,
ze had wat verzorgster meer niet,... maar goed dat heb ik gelezen en , zelf ken ik de situatie totaal niet!
hoop in ieder geval dat ze een super goed huisje krijgt en dan stem ik voor Willem hihi
mwah las ook al op fb dat de eigenaresse niet echt regelmatig of eigenlijk niet naar Evja toekwam ,
ze had wat verzorgster meer niet,... maar goed dat heb ik gelezen en , zelf ken ik de situatie totaal niet!
hoop in ieder geval dat ze een super goed huisje krijgt en dan stem ik voor Willem hihi
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Willem wat goed van je. Over de rest doe ik geen uitspraken. Er zal ongetwijfeld een reden voor zijn. Hopelijk komt het paardje nu goed terecht.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Sneu voor paard en eigenaar. Hopelijk gaat ie naar jou Willem (of een ander goed adres).
Morris, mijn superfjord!
Als je Fjord evja intikt op google,kun je lezen dat ze 2 jaar geleden is aangekocht
op een zorgboerderij,het ene is bij blad vriendin en daaronder staat ook nog een stuk op google en bij afbeeldingen staan nog dezelfde 3 foto's van deze merrie.
Hopen dat er een fijne toekomst voor haar is, ze is nog zo jong!!
op een zorgboerderij,het ene is bij blad vriendin en daaronder staat ook nog een stuk op google en bij afbeeldingen staan nog dezelfde 3 foto's van deze merrie.
Hopen dat er een fijne toekomst voor haar is, ze is nog zo jong!!
[quote="Nioba"]Als je Fjord evja intikt op google,kun je lezen dat ze 2 jaar geleden is aangekocht
Hopen dat er een fijne toekomst voor haar is, ze is nog zo jong!
wij gaan duimen voor jullie.

Ik ben heel benieuwd hoe dit afloopt, maar ik denk dat ze goed terecht gaat komen 

Morris, mijn superfjord!
Ik ook, hoop dat we nog gaan horen waar ze uiteindelijk terecht komt.
Gunnar Manus x Juliana
Caija Timor x Reykjagaard
Jeroentje B pony Welsh Shamrock Social Security
Wabash D pony Welsh
Enzo Utopia Johnson x Glendale
Fiësta Utopia Johnson x Glendale
Ze is voor 1000euro naar een handelaar gegaan.
ene mr lips?!
Jammer, ik had haar graag meegenomen. Erg lief dier!
ene mr lips?!
Jammer, ik had haar graag meegenomen. Erg lief dier!
Jammer dat ze niet met jou mee naar huis is, heb je wel de kans gehad om te bieden?
Lips is een handelaar in Breda.
Lips is een handelaar in Breda.
Laatst gewijzigd door Roosjuh op vr 29 nov 2013, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Ik denk Jan Lips een fjorden man
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Jan Lips is inderdaad een fjordenman in Breda.
Jammer Willem...
Jammer Willem...

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Jammer Willem, ben wel blij dat ze daar terecht is gekomen en niet bij een andere handelaar.
Hij weet veel van fjorden en als je als fjorden liefhebber een fjord zoekt weet he hem wel te vinden.
Ze krijgt nu wel wat afwisseling met rijden enz en er komt vast iemand particulier langs die een mooie fjord zoekt, ze zal wel meer als 1000 euro kosten dan
Hij weet veel van fjorden en als je als fjorden liefhebber een fjord zoekt weet he hem wel te vinden.
Ze krijgt nu wel wat afwisseling met rijden enz en er komt vast iemand particulier langs die een mooie fjord zoekt, ze zal wel meer als 1000 euro kosten dan

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Ja hoor, ze zal echt wel goed terecht komen via hem.
hij begon met 500 als bod.
Maar als ik nog boven de 1000 had moeten bieden had ik persoonlijk toch voor een grotere fjord gegaan. ze was erg mooi maar wel kleine maat..
Dit is nog een foto van Evja vorigjaar:

Ik zou zo'n merrie meer zien zitten als ik boven de 1000-1250 zou uitgeven:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =LAQFBElyw
hij begon met 500 als bod.
Maar als ik nog boven de 1000 had moeten bieden had ik persoonlijk toch voor een grotere fjord gegaan. ze was erg mooi maar wel kleine maat..
Dit is nog een foto van Evja vorigjaar:

Ik zou zo'n merrie meer zien zitten als ik boven de 1000-1250 zou uitgeven:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... =LAQFBElyw
Kan me voorstellen, je kan je geld ook maar een keer uitgeven

* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*