Na dik 4 maanden mijn Knapperd niet meer zelf kunnen rijden... Mag ik vanavond 5 min stappen!!
Mijn rug gaat top! Het herstel gaat sneller dan verwacht ( aangezien de operatie erg zwaar was ). Volgens de fysio doe ik het top! Ik doe dan ook keihard mijn best ( duhhh )
Palermo is een tijd lang niet gereden, aangezien meneer last had van zijn uitglijder in december. Hiervoor is hij recent behandeld door Happy Athlete en ik heb serieus hem nog nooit zo los gezien! Ik ben zeeer tevreden. Hij is nu 2 keer gemasseerd en hij loopt de sterren van de hemel! Ik heb hem sinds kort zelf weer overgenomen aan de longe en de training dus zelf weer in de hand. Mijn zus is gestopt met Palermo omdat het helaas niet zo goed klikte met rijden.
Ik ga straks dus lekker longeren en daarna stap ik hem zelf lekker uit!!

Zo mag ik de komende week opbouwen, morgen nog alleen stappen, vanaf woensdag mag ik ook kleine stukjes gaan draven en zo voor mezelf opbouwen. Alleen de komende 2 weken nog niet doorzitten of galloperen. Dus kunnen pallie en ik lekker samen gaan opbouwen en de training weer lekker oppakken! En dan zien jullie ons van de zomer weer in de ring

Je kan me niet blijer maken vandaag!