Barefoot met V-singel systeem beter tegen het schuiven?
Barefoot met V-singel systeem beter tegen het schuiven?
Ik heb ooit een Barefoot London gehad die in het begin heel goed lag op Zolmar, na een aantal maanden begon het zadel te schuiven. Dat was mede doordat de twee singel stoten het zadel een beetje naar voren trokken, omdat zijn singelplek vrij naar voren ligt. Nu zag ik laatst dat de Barefoot Cherokee een V-singel systeem heeft en vroeg me af of dit een groot verschil is met het naar voren schuiven van een zadel, dan de singels naast elkaar. Ik ga een proefzadel aanvragen, maar ben gewoon nieuwsgierig naar ervaringen.
Re: Barefoot met V-singel systeem beter tegen het schuiven?
Je bedoelt met de voorste singelstoot recht en de achterste met zo'n V?
Hier werkte dat niet tegen het naar voren schuiven.
Hier werkte dat niet tegen het naar voren schuiven.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mijn nieuwe Cherokee schuift helemaal niet. Maar m'n singel ligt wel nog een stuk naar voren. Als het zadel schuift, komt dat omdat het naar achteren schuift op de juiste plek. Toen ik hem net had, lag het wel eens iets teveel naar voren, door mijn toe doen. Was even wennen hoe en waar het zadel precies moest liggen.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
@ Esther: ja die bedoelde ik. Ik zag dat de eerste singel stoot ook al meer naar voren ligt dan bij het "oudere" model zadel (de 2 singel stoten naast elkaar). Ik heb het idee dat dit het zadel toch meer op zijn plaats houdt, maar snel ik ga het testen.