Fjord Jasione,
Fjord Jasione,
heey haalo,
ik werd doorgestuurd naar deze site door iemand,
mijn fjord zijn moeder is Jasione, en vader Sebastiaan,
van de vader kan ik diverse foto's vinden.
maar van zijn moeder vind ik er nergens een, dus mijn vraagjeeee.
weet iemand of heeft iemand foto's van Jasione?
Mvg!
ik werd doorgestuurd naar deze site door iemand,
mijn fjord zijn moeder is Jasione, en vader Sebastiaan,
van de vader kan ik diverse foto's vinden.
maar van zijn moeder vind ik er nergens een, dus mijn vraagjeeee.
weet iemand of heeft iemand foto's van Jasione?
Mvg!
Urion MyProud
- Brittlover
Re: Fjord Jasione,
Is haar fokker Jacob Reinders uit Anderen??
Jasione zegt me wel iets. Als dat het geval is, is de kans klein dat er foto's zijn.
Maar je weet nooit natuurlijk.
Jasione zegt me wel iets. Als dat het geval is, is de kans klein dat er foto's zijn.
Maar je weet nooit natuurlijk.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
knhs Z+1
Wordt idd lastig denk ik. Jasione is ook al in jaren niet meer op de keuring geweest.
Wat is de off. naam van jouw paard en in welk jaar is hij geboren want in 1999 (het jaar van de U-jaargang) heeft Jasione een merrieveulen gernaamd Urginia gehad, v. Kalypso. Dat kan die van jou dus niet zijn.
Wat is de off. naam van jouw paard en in welk jaar is hij geboren want in 1999 (het jaar van de U-jaargang) heeft Jasione een merrieveulen gernaamd Urginia gehad, v. Kalypso. Dat kan die van jou dus niet zijn.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Jasione is idd gefokt bij Jacob Reinders. Ik denk dat Mirretje hier misschien wel verder kan helpen!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik heb geen foto van haar maar wel van haar zoon, ik heb een Jasione X Kalypso.
Er was afgelopen jaar iemand die 2 veulens verkocht ook 1 van Jasione wie weet heeft diegene foto's er werd mij wel verteld dat ze dit jaar ook weer een veulen kreeg van Kalypso.
Er was afgelopen jaar iemand die 2 veulens verkocht ook 1 van Jasione wie weet heeft diegene foto's er werd mij wel verteld dat ze dit jaar ook weer een veulen kreeg van Kalypso.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... ne#p872795
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... it=Jasione
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... it=Jasione
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Mijn paard hete officieel Froebellza,
gefokt idd bij jackob reinders,
hij is van 19-06-09
gefokt idd bij jackob reinders,
hij is van 19-06-09
Urion MyProud
Ja de paarden bij Reinders hebben aparte namen meestal bloemen namen, mijne heet Rumex.
http://www.fjorkahoeve.nl
Bart heeft ook heel wat creatieve namen staan, hihi.. Ik kan ze nu nog niet onthouden, wij noemen vaak de moeder maar gewoon, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mmh is Froebbelza een Sebastian of een Kalypso?? Ik heb in 2009 wel een hele serie foto's gemaakt in de kudde, in 2010 ook trouwens, maar zou bij god niet weten wie wie precies is
(alleen yocohama en pioen kan ik er uit herkennen)

Geluk is de vrucht van intens werk
Wellicht kun je je foto's uit je onderschrift halen en in een voorsteltopic zetten.
Dacht dat ze in je topic stonden maar ze staan in je onderschrift en dat leest erg vervelend telkens die grote foto's ertussen.
Sorry ff offtopic
Dacht dat ze in je topic stonden maar ze staan in je onderschrift en dat leest erg vervelend telkens die grote foto's ertussen.
Sorry ff offtopic

Ja, ik ken Jasione. Vrij goed zelfs, heb haar ook een aantal keren gereden. De fokker van Jasione zijn hele goede vrienden van ons.
Wij hebben een volle broer van Jasione, Mibora. Een andere volle broer hebben we 10 jaar gehad en met nog een vol broertje hebben we een jaar of 2 gemend.
Jasione is er nog idd. Ik heb ook wel ergens foto;s van haar. Ze is altijd een van mijn favoriete merries, ook een heel herkenbaar uiterlijk, hele goede gangen en een heeeel mooi sprekend koppie. Ze begint er nu echt wat ouder uit te zien en het is nu ook te echt te zien dat ze heel veel veulens gehad heeft.
Mirjam
Wij hebben een volle broer van Jasione, Mibora. Een andere volle broer hebben we 10 jaar gehad en met nog een vol broertje hebben we een jaar of 2 gemend.
Jasione is er nog idd. Ik heb ook wel ergens foto;s van haar. Ze is altijd een van mijn favoriete merries, ook een heel herkenbaar uiterlijk, hele goede gangen en een heeeel mooi sprekend koppie. Ze begint er nu echt wat ouder uit te zien en het is nu ook te echt te zien dat ze heel veel veulens gehad heeft.
Mirjam
dat zou geweldig zijn!mirretje schreef:Ja, ik ken Jasione. Vrij goed zelfs, heb haar ook een aantal keren gereden. De fokker van Jasione zijn hele goede vrienden van ons.
Mirjam

Urion MyProud
Ik zal even gaan zoeken naar foto's. Ik had afgelopen najaar dus foto's van haar veulen gemaakt voor een advertentie. Op een aantal foto's stond Jasione ook bij op. Maar de veulens zijn al verkocht (aan iemand hier op het forum trouwens) en daarna heb ik veel van de foto's weggegooid
.
Maar ik zal even kijken of ze nog ergens op staat.
Ik ben ook heel benieuwd hoe jou paard is. Ben benieuwd hoe hij is, of hij net als zijn moeder is. Ik was/ben altijd erg gek op Jasione namelijk.
Er hangt bij de fokker trouwens een prachtige foto van Jasione in huis. Daar werd ze dagkampioen in Rolde. Op de foto steigert ze met het lint om, prachtige foto.
Mirjam

Maar ik zal even kijken of ze nog ergens op staat.
Ik ben ook heel benieuwd hoe jou paard is. Ben benieuwd hoe hij is, of hij net als zijn moeder is. Ik was/ben altijd erg gek op Jasione namelijk.
Er hangt bij de fokker trouwens een prachtige foto van Jasione in huis. Daar werd ze dagkampioen in Rolde. Op de foto steigert ze met het lint om, prachtige foto.
Mirjam
- Brittlover
oooja dat klopt ook, dat was Jasione.
echt een stoere foto.
echt een stoere foto.
Brittje is een topper
knhs Z+1
knhs Z+1
dat zou geweldig zijn ben ook wel beniwud of hij op mama lijkt, haha.
Urion MyProud
Arrgg, ik zei al dat ik foto's had weggegooid. Dat heb ik net 2 weken geleden gedaan, en daar waren dus ook alle foto's bij waar Jasione op stond. Die foto's maakte ik voor een advertentie en de veulens zijn nu verkocht. Aangezien ik die veulens verder niet ken heb ik alleen de mooiste foto bewaard en de rest gedelete....
Voor jou
Ik zal eens kijken of we die prachtige foto van Jasione op de keuring kunnen lenen om hem te scannen. Wil hem zelf ook wel hebben namelijk.
Ergens moet ik nog wel wat foto's van haar hebben denk ik, maar dat was voor het digitale tijdperk....
Maar ze leeft natuurlijk ook nog, dus nieuwe foto's zijn ook te maken.
Ik zou alleen niet weten in welk weiland ze nu staat.
In het voorjaar komt ze wel weer bij hun huis te staan denk ik omdat ze, neem ik aan, drachtig is. Zal dan eens kijken of ik een foto van haar kan maken voor je.
Maar hoe is jou paard qua karakter? ben heel benieuwd of hij op zijn vader lijkt (die ken ik ook) of op zijn moeder.
Mirjam
Voor jou

Ik zal eens kijken of we die prachtige foto van Jasione op de keuring kunnen lenen om hem te scannen. Wil hem zelf ook wel hebben namelijk.
Ergens moet ik nog wel wat foto's van haar hebben denk ik, maar dat was voor het digitale tijdperk....
In het voorjaar komt ze wel weer bij hun huis te staan denk ik omdat ze, neem ik aan, drachtig is. Zal dan eens kijken of ik een foto van haar kan maken voor je.
Maar hoe is jou paard qua karakter? ben heel benieuwd of hij op zijn vader lijkt (die ken ik ook) of op zijn moeder.
Mirjam
hij is rustig lief en heeel leergierig, is graag aan het rennen, maar als ie aant halster moet wandelen wil meneer wel eigewijs zijn en graag vaart maken en t liefst voor je uit crossen, haha.mirretje schreef:Arrgg, ik zei al dat ik foto's had weggegooid. Dat heb ik net 2 weken geleden gedaan, en daar waren dus ook alle foto's bij waar Jasione op stond. Die foto's maakte ik voor een advertentie en de veulens zijn nu verkocht. Aangezien ik die veulens verder niet ken heb ik alleen de mooiste foto bewaard en de rest gedelete....
Voor jou![]()
Mirjam
hij pakt dingen wel heeel snel op
Urion MyProud