Onderzoek naar het trainingsgedrag van recreatieruiters
Onderzoek naar het trainingsgedrag van recreatieruiters
Als stagiaire van het Paarden Kennis Centrum ben ik op dit moment bezig met een interessant onderzoek naar het trainingsgedrag van de Nederlandse ruiter. Hoe vaak berijd je je paard? Maak je hierbij gebruik van een planning? Doe je het samen met anderen of alleen? Aan de hand van dit onderzoek willen wij graag weten hoe jij of de training van je paard/pony denkt en hoe jij er invulling aangeeft. Het onderzoek is ook geschikt voor manegeruiters en bijrijders!
Hiervoor hebben wij jouw medewerking nodig als paardenberijder/-eigenaar. Wij hebben een enquête gemaakt met een aantal vragen waardoor wij meer inzicht willen krijgen in het trainingsgedrag van paard en ruiter.
Het invullen van de enquête duurt minder dan 10 minuten. Wij stellen het erg op prijs als je de tijd zou willen nemen om de enquête in te vullen. Bij voorbaat dank!
Klik hier om naar de enquête te gaan.
Marianne
Paarden Kennis Centrum
Hiervoor hebben wij jouw medewerking nodig als paardenberijder/-eigenaar. Wij hebben een enquête gemaakt met een aantal vragen waardoor wij meer inzicht willen krijgen in het trainingsgedrag van paard en ruiter.
Het invullen van de enquête duurt minder dan 10 minuten. Wij stellen het erg op prijs als je de tijd zou willen nemen om de enquête in te vullen. Bij voorbaat dank!
Klik hier om naar de enquête te gaan.
Marianne
Paarden Kennis Centrum
Wada en Sir Phantom van Verhuisdieren!! B+10 (met pensioen?)
http://littlebitfeeders.com/ The natural way of feeding your horse
- kristelhans
Re: Onderzoek naar het trainingsgedrag van recreatieruiters
Ik heb 'm ingevuld hoor!
- Love_Jordy
Leuk! ik ga hem ook invullen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
-
Ik heb hem ook ingevuld.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Ik heb 'm ook ingevuld. Een aantal vragen had ik zoiets van "tja,... ik doe van alles wat", ik ben niet voor niets recreatieruiter, heb weinig trainingsdoelen. Alleen endurance bij mij, maar dat past dan eigenlijk niet in de antwoorden, want dan zijn de trainingen al gauw 120 minuten! En les, ja, ik rij af en toe de les mee bij de ponyclub maar ik heb geen les voor hetgene waar ik voor train (endurance).
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Ingevuld! Goede vragen werden er gesteld!
Capone (KWPN), Beer en Grijze 

Heb hem gister ook ingevuld. Wel lastig want mijn paarden zijn zo veelzijdig die doen alles. Maar dus weer niet 1 discipline die uitblinkt.
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
Zit je op de HAS? Ik zag de enquete ook in m'n webmail, ik heb 'm ingevuld! 

- ukoldaatje
Heb m ook ingevuld, met Ukolda in gedachte (gandhi doe ik dat voorlopig nog niet aanJowien schreef:Ik heb 'm ook ingevuld. Een aantal vragen had ik zoiets van "tja,... ik doe van alles wat", ik ben niet voor niets recreatieruiter, heb weinig trainingsdoelen. Alleen endurance bij mij, maar dat past dan eigenlijk niet in de antwoorden, want dan zijn de trainingen al gauw 120 minuten! En les, ja, ik rij af en toe de les mee bij de ponyclub maar ik heb geen les voor hetgene waar ik voor train (endurance).

Maar ik liep ook tegenbovenstaande aan..en had wat meer tijd nodig dan die 10 minuten omdat ik het goed wilde invullen.

Trotse mama van Jin 2009 uit China en Tim 2012 uit mijn buik, 2 mopseflopsen en een beagle, en Mandel m101 weer terug in mijn wei om voor te zorgen met onze shetters..
Heel erg bedankt voor het invullen!
Het was erg lastig om de enquete te maken.. je kan nooit alle vragen zo opstellen dat iedereen precies kan aangeven wat hij/zij bedoelt. hihi
Ik zit inderdaad op de HAS.
Het was erg lastig om de enquete te maken.. je kan nooit alle vragen zo opstellen dat iedereen precies kan aangeven wat hij/zij bedoelt. hihi
Ik zit inderdaad op de HAS.

Wada en Sir Phantom van Verhuisdieren!! B+10 (met pensioen?)
- Ilonka
Ik heb hem ook ingevuld maar liep inderdaad ook tegen wat dingen aan. Met name qua, jaja, trainen en trainingstijden. Maar zo goed mogelijk ingevuld.
Ilonka (v. Brusvein) en Belle (v. Sebastian) it's the speed that kills the horse, not the distance.