Meer mensen bekent met foto4u?
- rocky&moby
Meer mensen bekent met foto4u?
Al ruime tijd geleden toen mijn 2 fjorden nog in pension stonden storm nog een klein ukkie was heb ik een mooie fotoshoot laten maken.
Ook met het oog dat Moby wat ouder zal worden en er eens niet meer is en storm nog een jonge opdonder was.
Betaald, van elk paard een foto ontvangen op 20x30 en een cd met alle foto's zou volgen. Nu ben ik bijna ander half jaar verder, heb diverse mail gestuurd, contact formulier ingevuld of ze mij willen bellen. Geen reactie..
Aangifte doen is ook zo wat maar een fotoshoot van ruim 125 euro en dan 3 foto's krijgen, vind ik ook wat apart.
Wat zouden jullie doen, langs gaan? een aangetekende brief sturen?
Ook met het oog dat Moby wat ouder zal worden en er eens niet meer is en storm nog een jonge opdonder was.
Betaald, van elk paard een foto ontvangen op 20x30 en een cd met alle foto's zou volgen. Nu ben ik bijna ander half jaar verder, heb diverse mail gestuurd, contact formulier ingevuld of ze mij willen bellen. Geen reactie..
Aangifte doen is ook zo wat maar een fotoshoot van ruim 125 euro en dan 3 foto's krijgen, vind ik ook wat apart.
Wat zouden jullie doen, langs gaan? een aangetekende brief sturen?
Re: Meer mensen bekent met foto4u?
Je bent niet de enige, hij doet alles voor je tot je betaald hebt en dan kan er niks meer. Hij mag op een aantal evenementen ook niet meer komen fotograferen omdat het iedere keer soort praktijken zijn.
Een vriendin van me heeft voor hem gewerkt....en kan er een boek over schrijven. Ik vrees helaas dat je je geld kwijt bent, en misschien is het juist wel eens goed om aangifte te doen. Als niemand dat doet dan kan dit natuurlijk gewoon doorblijven gaan. En hij doet dit echt al jaren
.
Een vriendin van me heeft voor hem gewerkt....en kan er een boek over schrijven. Ik vrees helaas dat je je geld kwijt bent, en misschien is het juist wel eens goed om aangifte te doen. Als niemand dat doet dan kan dit natuurlijk gewoon doorblijven gaan. En hij doet dit echt al jaren

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Wat een rotstreek zeg.
Maar aangifte doen ook al is het dan een kleiner bedrag .
Hij heeft idd van mij en Zortje ook weleens foto's gemaakt op wedstrijd maar ik heb er nooit iets bij besteld.
Succes.
Maar aangifte doen ook al is het dan een kleiner bedrag .
Hij heeft idd van mij en Zortje ook weleens foto's gemaakt op wedstrijd maar ik heb er nooit iets bij besteld.
Succes.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Misschien iets voor het programma Opgelicht van de Tros. Komt er misschien nog wel veel meer aan het licht.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- jezzikaatje
- Contacteer:
Wij hebben toen Caya nog veulen was hem ook foto's laten maken van Ydel, Zorro en Caya. Wij kregen vrij snel 4 foto's op A4 formaat binnen, maar de rest ook nooit gezien.
Aangezien ik hem kende hadden wij de shoot voor 50 euro, dus dat valt nog mee met wat jij hebt betaald, maar toch, had die cdrom wel willen hebben.. Maar ja, is nu ook al 4 jaar geleden
Aangezien ik hem kende hadden wij de shoot voor 50 euro, dus dat valt nog mee met wat jij hebt betaald, maar toch, had die cdrom wel willen hebben.. Maar ja, is nu ook al 4 jaar geleden

- rocky&moby
Klopt jullie foto's staan ook nog online. Ik ga denk ik aangifte doen deze week..jezzikaatje schreef:Wij hebben toen Caya nog veulen was hem ook foto's laten maken van Ydel, Zorro en Caya. Wij kregen vrij snel 4 foto's op A4 formaat binnen, maar de rest ook nooit gezien.
Een stalgenoot van mij heeft het ook gehad. Hoop foto,s gemaakt, betaald en nooit meer gezien.
Murell, Tristan en Ezra