instructieweek fjordhestgard
instructieweek fjordhestgard
In Het Fjordenpaard zag ik een advertentie staan van een instructieweek voor oudere jeugd en volwassenen in Hoenderloo.
Weet iemand of dat leuk (en leerzaam) is?
Ik ben zelf 20 jaar, zouden er vooral veel jongere meiden komen van een jaar of 17 of juist wat oudere?
Weet iemand of dat leuk (en leerzaam) is?
Ik ben zelf 20 jaar, zouden er vooral veel jongere meiden komen van een jaar of 17 of juist wat oudere?
- nadinefjorden
Re: instructieweek fjordhestgard
Dat heb ik nog niet gelezen maar klinkt wel erg leuk ben benieuwd naar de antwoorden ga zo eens snel kijken in het boekje
- nadinefjorden
Dat heb ik nog niet gelezen maar klinkt wel erg leuk ben benieuwd naar de antwoorden ga zo eens snel kijken in het boekje
Daar was ik ook benieuwd naar!
- Melanie&Fjordy
intressant, ik ga ook zo even kijken! Ik ben ook 20 dus, 

- nadinefjorden
- nadinefjorden
Lijkt me erg leuk alleen voor dit jaar een beetje kortdag volgend jaar ga ik er zeker over nadenken
Ik heb even gemaild!
De kosten zijn 220 euro voor de hele week, ze willen het liefst dat je je eigen paard (fjord) meeneemt. Als het niet anders kan kun je ook een manege fjord huren (ik weet niet of er extra kosten aan zitten).
Meestal de ruiters die komen zijn rond de 17 jaar (niet jonger dan 16), maar het is ook voor volwassenen dus leeftijd speelt in principe geen rol.
Voor de gene die in het boekje kijken: het staat op de pagina naast Sparky (dus helemaal achterin).
Mij lijkt het erg leuk, maar ik heb niet zo zin om in me eentje te gaan. Straks zit ik daar als 20-jarige tussen de 17-jarige zeg maar. Kan natuurlijk wel gezellig wezen, maar voor het idee zeg maar
De kosten zijn 220 euro voor de hele week, ze willen het liefst dat je je eigen paard (fjord) meeneemt. Als het niet anders kan kun je ook een manege fjord huren (ik weet niet of er extra kosten aan zitten).
Meestal de ruiters die komen zijn rond de 17 jaar (niet jonger dan 16), maar het is ook voor volwassenen dus leeftijd speelt in principe geen rol.
Voor de gene die in het boekje kijken: het staat op de pagina naast Sparky (dus helemaal achterin).
Mij lijkt het erg leuk, maar ik heb niet zo zin om in me eentje te gaan. Straks zit ik daar als 20-jarige tussen de 17-jarige zeg maar. Kan natuurlijk wel gezellig wezen, maar voor het idee zeg maar

Als er zoiets volgend jaar is, wil ik wel. Dan heb ik ook mijn eigen Fjord die mee kan en natuurlijk mijn eigen Dien, zodat er nog een 25jarige is (want zo oud zijn we dan al Dien!!!).
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ik kreeg vanochtend het foldertje in de bus!

Een eigen fiets meebrengen? :s Ik kom niet om te fietsen *hier spreekt een autoliefhebber*
Verder klinkt het wel leuk en ook wel of het op mijn niveau is
Verder klinkt het wel leuk en ook wel of het op mijn niveau is

Wanneer is dit?
Daar lees ik een beetje over heen.
Het lijkt me wel heel leuk maar dan zou ik het dit jaar moeten doen, volgend jaar hangt er een baby naast
Het lijkt me wel heel leuk maar dan zou ik het dit jaar moeten doen, volgend jaar hangt er een baby naast

Kelly, volgens mij is dit 12 tot en met 17 juli. Van maandagavond tot vrijdagavond.
Klinkt wel heel erg leuk, maar ik ben niet zo'n dressuurmiep. Zou zoiets wel leuk vinden en dan gewoon met een groep lekker de bossen verkennen daar.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

- nadinefjorden
jaaaaaaaaaaa volgend jaar gaan we annie leuk leuk!
Wil er alleen niet aan denken dat ik dan al 25 ben whaaaa
Wil er alleen niet aan denken dat ik dan al 25 ben whaaaa
- Melanie&Fjordy
Doen! Dan kom ik ookKelly schreef:Wanneer is dit?

- nadinefjorden
afspraak voor volgend jaar staat alvast hoor nu waren we denk allemaal beetje laat met het ontdekken ervan haha
@ Kelly: Het is van 12 t/m 17 juli (zondagavond t/m vrijdagavond).
Ik ga er heen, het inschrijfformulier is onderweg!
en Melanie gaat ook! Wordt gezellig!
Ik ga er heen, het inschrijfformulier is onderweg!

- nadinefjorden
laten jullie een berichtje achter hoe het is geweest?