Wat te doen met verzorgster?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
nobbygaard

Wat te doen met verzorgster?

Bericht door nobbygaard » di 03 jun 2008, 09:57

Zoals jullie misschien nog wel weten is een aantal weken geleden Nobby er met de verzorgster er vandoor gegaan. Zie: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB2/view ... highlight=
Sinds die tijd is zij nu dus niet meer komen rijden. Iedere keer als ze een dag heeft afgesproken, zegt ze het met een of andere reden af. Nu kan het natuurlijk echt wel zijn dat er iets is, maar daar begin ik aan te twijfelen. Gisterenavond had ik het er met Mees over, ik had besloten om er niet achteraan te gaan en maar te kijken of ze nog weleens gaat af spreken. Maar toen zei Mees ineens dat ze nog sleutels van het hek, berghok en kast heeft en dat ik die nu gewoon maar moet terug vragen. Maar stilletjes hoop ik dat ze toch nog eens gaat proberen om te komen rijden en wanneer ik de sleutels terug vraag betekend dit natuurlijk dat ze definitief niet meer komt.
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Ik heb al wel aan haar gevraagd of ze het nog wel wil doen en leuk vind en daarop zegt ze dat ze het nog echt nog wel weer proberen, maar dat het steeds even niet uit komt.
Vera

Bericht door Vera » di 03 jun 2008, 09:59

tja, ik zou een ultimatimatum stellen.
Zo van nu kom je echt, anders kunnen we er beter mee stoppen als je toch niet komt.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Viv

Bericht door Viv » di 03 jun 2008, 10:55

Steeds even niet uitkomen heb je niks aan. Ik zit met hetzelfde dilemma.
Ze wil de weg op met Cees maar ik vind dat ze dan ook doordeweeks minimaal 1 dag aandacht aan hem moet besteden omdattie dr totaal niet ziet als meerdere en zij niet sterk genoeg is om hem tegen te houden alssie gewoon de andere kant op wil (en enorm loopt te dromen onderweg). Maar uit zichzelf komt ze niet om te poetsen ofzo en te spelen in de bak.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 03 jun 2008, 11:14

Er is op dit moment een meisje (nou ja ze is al 17) in het dorp waar nobby staat die ook wel haar 1 of 2 dagen er bij zou willen doen en zij is nogal goed bevriend met het meisje waar ik altijd 1 keer in de week mee ga buitenrijden. Dus eigenlijk zou ik haar dus een kans willen geven. Maar omdat ik het al met haar had afgesproken en wilde proberen vind ik het moeilijk om ineens af te zeggen. Maar Mees zei gisteravond dat ik me daar niet schuldig om moest maken; zij komt toch niet opdagen. Maar ik vind dat dan toch weer moeilijk omdat het wel een leuke meid is.
*Bright*
Contacteer:

Bericht door *Bright* » di 03 jun 2008, 11:32

Als iemand van zelfs 26 zich niet aan afspraken kan houden, of eerlijk kan mededelen wat er aan de hand is dan zou ik zeggen stoppen ermee.
Als ze al die tijd al niet meer geweest is, of iets heeft laten horen dan zegt dat al genoeg.
Vind dat je echt enorm geduldig bent (dat is een compliment)

groetjes Jennifer
*Wie een kuil graaft voor een ander, is in ieder geval niet egoïstisch*
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » di 03 jun 2008, 11:42

ik vind het ook niet echt je-van-het
idd ze is volwassen, dus kom je afspraken na of wees eerlijk

en als er nu al steeds iets 'tussen' komt hoe gaat dat dan als ze d'r wel echt 100% zelf zou verzorgen?!?! dat is neem ik aan ook niet je bedoeling van een verzorgster....

ik zou eerlijk zeggen dat je iemand verwachtte die er voor ging en niet telkes afzegde, want ik neem aan dat ze anders ook vaste dagen zou krijgen en je spullen terug vragen!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
_*iDj*_

Bericht door _*iDj*_ » di 03 jun 2008, 13:58

Ik zou gewoon eerlijk zeggen waar je mee zit.
Je hebt niks aan een verzorger die nooit komt, dat snapt ze zelf ook wel neem ik aan. Als ze dat snapt en ze wil nog wel graag, komt ze vast vaker en anders zal ze wel eerlijk zeggen dat ze beter kan stoppen.
:L Harma :L : Yerxes x Hjerter Knaegt
Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend
:+: Heedy (2011) & Isis (2012): Harma x Carlito
wendy79

Bericht door wendy79 » di 03 jun 2008, 15:02

misschien vind ze het moeilijk tegenover jou om te zeggen dat ze het eng vindt? Persoonlijk zou ik haar opbellen en dit gewoon vragen. Zegt ze dat dit niet zo is, maak een afspraak, komt ze niet? sleutels terug vragen, en iemand zoeken die er wel voor de volle 100% voor gaat.

Het is echt zeer irritant als er steeds iets tussen komt. Zo maak je afspraken en elke keer vraag je je af of het echt wel doorgaat. Jij maakt er ook tijd voor vrij denk ik?
nancy imka

Bericht door nancy imka » di 03 jun 2008, 16:09

Tja moeilijk, als je ook al iemand hebt die het wel graag wilt doen zou ik denken van dan geef ik haar een kans. Maar ja als er idd echt iedere keer iets tussen komt. Maar dan vind ik ook wel dat je moet denken van ja straks ben ik er een keer niet en komt ze ook niet opdagen staat mn paard.

Ik zou zo'n meisje gewoon niet durven vertrouwen denk ik als ze iedere keer al niet op komt dagen. En zeker in begin dan is het toch nog nieuw en leuk dan kom je toch zeker opdagen... Het is mooi weer nu straks word het winter koud regen en als ze het nu al niet kan opbrengen om te komen hoe moet het dan in de winter?
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Wia80
Contacteer:

Bericht door Wia80 » di 03 jun 2008, 20:46

Ik vind dat ze haar afspraken moet nakomen. Ze is er wel zelf aan begonnen met de insteek er tijd in te steken. Mijn vertrouwen zou al bijna weg zijn. Klinkt misschien hard maar ik zou zeggen, zoek iemand die er voor gaat. Tuurlijk kan er es iets zijn maar steeds afzeggen kan eigelijk niet want je kan er van te voren rekening mee houden. Misschien is ze idd bang, dat maakt het niet leuker maar dan moet ze wel eerlijk zijn anders kun je haar ook niet helpen.
Contessa
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » di 03 jun 2008, 21:26

Ik denk ook dat ze bang is. Vraag haar dat en geef ook aan dat als ze echt wilt, je haar mee kan helpen er overheen te komen, maar dan moet ze natuurlijk wel komen en dat een kans geven.
Anders zou ik ook mijn sleutels terug vragen. Mss kun je ook aangeven, dat er iemand anders is, die graag wilt, maar dat je haar nog eerst een kans wilt geven.
Ik zou ook aangeven, dat je wel graag wilt weten, dat je van iemand op aan moet kunnen.
Succes.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Viv

Bericht door Viv » wo 04 jun 2008, 04:54

Ik zou dat andere meisje zowizo langs laten komen om kennis te maken en te kijken of zij wel een klik heeft met Nob.
Bang of niet, ze komt ook niet om te verzorgen, poetsen, wandelen enz. Dus als dat andere meisje beter bevalt dan heeft ze pech. Je wilt toch het beste voor je paard.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » wo 04 jun 2008, 09:33

Viv schreef:Ik zou dat andere meisje zowizo langs laten komen om kennis te maken en te kijken of zij wel een klik heeft met Nob.
Bang of niet, ze komt ook niet om te verzorgen, poetsen, wandelen enz. Dus als dat andere meisje beter bevalt dan heeft ze pech. Je wilt toch het beste voor je paard.
Dat andere meisje ken ik goed en weet dat zij goed rijdt en er goed voor zal zijn. Alleen heeft zij er nog een verzorgpaard bij en dat was waarom ik haar nooit gevraagd had en zij wist van mij niet dat ik er graag iemand bij had. Dus toen ze door had dat ik toch een verzorgster had, vertelde zij dat het haar ook leuk had geleken. Dus dat zal goed moeten komen.
Ik heb me voorgenomen om even nog te wachten. Zij is volgende week met vakantie en ik ben volgende week met Nobby naar de eper paardenvierdaagse (Mees zou toch al voor Crystal zorgen) en dan kijk ik of ze voor de week erna weer wat afspreekt en komt opdagen. Als dit niet zo is, dan stop ik met haar.
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » vr 20 jun 2008, 12:18

Ik ben nu alweer bijna een week terug uit Epe en had nog steeds niets van mijn verzorgster gehoord. Gisteren dus overlegd met Mees dat ik met haar zou stoppen. Krijg ik vanochtend een mail van haar dat ze zelf al aan geeft om te stoppen. Dus hoefde ik dat al niet meer te doen.
Heb gelijk naar degene die ik op het oog heb als opvolgster van haar een mail gestuurd of ze nog interesse heeft om Nobby te verzorger. Kreeg gelijk een reactie dat ze dat nog steeds wil. Dus voor volgende week dinsdag gelijk een afspraak gemaakt en vanavond zou ik toch al met haar vriendin gaan buitenrijden, dus deze keer komt het misschien dan toch nog goed met een verzorgster.
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » vr 20 jun 2008, 12:25

Hoop dat je het nu beter treft..

trouwens dapper van je dat je je paard meteen
al mee geeft de weg op.....

Ik weet hoe het verkeer daar en in omstreken is.. :(
Houdt niet meteen rekening met edele viervoeters..

Voordeel was nu na je vakantie wel voor je dat het probleem
"verzorger" zich uiteindelijk zelf heeft opgelost.. }-)

Heb de mijne ooit de laan uit moeten sturen..
(die mocht trouwens van mij de weg niet op.. maar die was ook
jonger dan 14....)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » vr 20 jun 2008, 13:14

Sjolvir schreef:Hoop dat je het nu beter treft..

trouwens dapper van je dat je je paard meteen
al mee geeft de weg op.....

Ik weet hoe het verkeer daar en in omstreken is.. :(
Houdt niet meteen rekening met edele viervoeters..

Voordeel was nu na je vakantie wel voor je dat het probleem
"verzorger" zich uiteindelijk zelf heeft opgelost.. }-)

Heb de mijne ooit de laan uit moeten sturen..
(die mocht trouwens van mij de weg niet op.. maar die was ook
jonger dan 14....)
Heb haar echt niet gelijk met Nobby alleen de weg op gestuurd :D .
Ben er eerst een aantal keren naast blijven fietsen, maar je moet het toch eens proberen om ze alleen weg te laten gaan. Ik neem tenslotte er een verzorgster bij zodat ik meer tijd over hou om thuis wat te gaan doen O:)
Viv

Bericht door Viv » za 21 jun 2008, 06:56

Heel veel succes Naat, hoop dat je het nu beter treft.
Afbeelding
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » za 21 jun 2008, 09:43

nou hopelijk een happy end nu dan he
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Leentje

Bericht door Leentje » za 21 jun 2008, 10:20

oh,wat ben ik blij van dat gezeur af te zijn!
ik snap het ook nooit,ik wilde vroeger niks liever,dan dag en nacht paardrijden,en nu is het een ramp om een betrouwbaar iemand te vinden.
ik hoop dat je het treft dit keer.
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
nobbygaard

Bericht door nobbygaard » di 09 sep 2008, 20:30

Nou vanaf vanavond is het dus weer eens exit verzorgster.
Ze mailde me dat ze ermee stopt omdat het niet meer qua tijd is op te brengen. Ze had nog dat andere paard om te verzorgen en haar school, dus ik begrijp het wel. Maar balen doe ik er wel weer van. Het ging zo lekker. Ze schreef nog wel dat ze nog iemand wist die een verzorgpaard zocht, maar ik heb maar terug gemaild dat ik er maar eens even mee stop om een verzorgster erbij te nemen. Ik ben dit gezeur even zat, dan maar 1 of 2 dagen dat Nobby niet gereden word.
Plaats reactie