aan de fotografe's onder ons
aan de fotografe's onder ons
heb ik eenvraag.
Onze digitale camera is langzamerhand aan het sterven, en het is dus tijd voor vervanging.
Wat zijn een beetje goede camera's, waar je leuke, en kwalitatief mooie foto's mee kan maken. Het hoeft geen superdeluxe ding te zijn, zoals sommigen van jullie hebben.
Ik had een bestedings bedrag van rond de 200 euro in gedachte.
Brand los!
Onze digitale camera is langzamerhand aan het sterven, en het is dus tijd voor vervanging.
Wat zijn een beetje goede camera's, waar je leuke, en kwalitatief mooie foto's mee kan maken. Het hoeft geen superdeluxe ding te zijn, zoals sommigen van jullie hebben.
Ik had een bestedings bedrag van rond de 200 euro in gedachte.
Brand los!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Voor mijn spiegelreflex had ik een Nikon coolpix en die is echt af te raden! Sloom, slomer, sloomst. Met een sneller kaartje moest ik nog lang wachten tot ik de volgende foto kon maken en dan is het moment misschien al weg.
Ook werden de foto's blauw met flits. Destijds nagekeken op internet en er waren meer gebruikers met deze kwaal.
Edit: mijn pa heeft een Casio geloof ik. Dat is voor zo'n camera een erg leuk ding. Zal eens naar het model kijken, hoe het heet.
Ook werden de foto's blauw met flits. Destijds nagekeken op internet en er waren meer gebruikers met deze kwaal.
Edit: mijn pa heeft een Casio geloof ik. Dat is voor zo'n camera een erg leuk ding. Zal eens naar het model kijken, hoe het heet.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
in heb een olypyus gekocht vorig jaar, bevalt prima. Echt een dingetje voor niet profesionel fotograven, maar waar je toch bv een springend paard goed op de foto krijgt ed.
Alleen hij was iets duurder dan 200 euro. ik dacht 349,--
Alleen hij was iets duurder dan 200 euro. ik dacht 349,--
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Wij hebben er een van kodak gehad, maar die was ook sloom, die klikte 2 seconden nadat je drukte.. Ja, paard al lang en breed weg...
Is wel belangrijk om in de winkel even uit te testen, dan hij meteen schiet als je drukt!!
Is wel belangrijk om in de winkel even uit te testen, dan hij meteen schiet als je drukt!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Als je beetje knappe camera wil zit je al snel rond de 300 euro incl kaartje, tasje enzo. Ik ben zelf fan van Canon ixus (heel snel) en anders panasonic lumix (hele goeie lens)
Op me huidige werk verkopen we geen canon, dus dat is best balen!
Op me huidige werk verkopen we geen canon, dus dat is best balen!
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Mijn vriend en ik hebben op het moment een digitale spiegelreflex camera (CanonEOS 350D). Is een erg dure camera, maar je maakt er dan ook supermooie foto's mee! Daarvoor hadden we een camera uit de Canon Powershot series. Die beviel ook heel erg goed en heb je in verschillende prijsklassen, dus voor ieder wat wils
Ik zou zelf wel bij de bekendere merken blijven. Veel succes!

vets ride like animals!
Ik heb een spiegelreflex van Canon, de Eos 300D, maar die is ver boven je budget. Als compactcamera heb ik een Olympus, met 10x opyische zoom. Bevalt me ook erg goed, reageert snel en maakt goeie foto's. Die 10x optische zoom is ook geweldig! Ik weet de prijs zo niet meer.
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....