kosten
kosten
wat zijn jullie per maand kwijt aan stalling, voer, en les. Dus niet de hs, tandarts, enten enz.
Ik betaal per maand 135 euro stallingskosten, dat is incl. voeren, mesten opstrooien, en weidegang.
Daarnaast 10 euro per week 1/2 uur prive les
Ik betaal per maand 135 euro stallingskosten, dat is incl. voeren, mesten opstrooien, en weidegang.
Daarnaast 10 euro per week 1/2 uur prive les
-
65 euro stalling + weidegang per paard (we betalen allemaal 75 voor andere kosten zoals een keer een nieuwe greep etc.)
's winters 140 inclusief hooi en vlas (wat we zelf moeten halen)
Dit is per paard
En ik ben 15 euro per week kwijt voor les.
's winters 140 inclusief hooi en vlas (wat we zelf moeten halen)
Dit is per paard
En ik ben 15 euro per week kwijt voor les.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik betaal €220 aan stalling (incl. stro en kuil, met binnenbak).
Aan voer, euh... nu minder als in de winter... Maar ik voer Fyto Form dat is per zak weer wat duurder, maar wel prima voer. Hoef Rian minder te voeren dan van de Pavo!
Les heb ik momenteel geen geld voor, wel laatst heeft Cindy me even geholpen, en daar zaten geen kosten aan.
Aan voer, euh... nu minder als in de winter... Maar ik voer Fyto Form dat is per zak weer wat duurder, maar wel prima voer. Hoef Rian minder te voeren dan van de Pavo!
Les heb ik momenteel geen geld voor, wel laatst heeft Cindy me even geholpen, en daar zaten geen kosten aan.
- marleentje
uhmmm
ik betaal 225 euro permaand met stro, kuil/hooi, brok en weide gang. hij word binnen en buiten gezet! uitgemest eigelijk alles wel. en de wormenkur zit er ook bij maar die geef je natuurlijk niet iedere maand...
les betaal ik 5 euro per uur maar de lesgever doet het voor de lol en soms hoef ik niks te betalen...

les betaal ik 5 euro per uur maar de lesgever doet het voor de lol en soms hoef ik niks te betalen...

Tycho de liefste
- nientje_pjotr
- Contacteer:
- Margot van Rins
- Moderator
Zomer 50 euro - 24/7 wei, zonder bijvoeren
Winter 100 euro - loopstal met gezelschap, mesten, 2x per dag eten. Buitenzetten moet ik zelf doen.
Les voor de mijne natuurlijk nog niet, maar ik probeer wel regelmatig met een andere te lessen. Da's 12,50 euro per maand ofzo (1 uur).
Winter 100 euro - loopstal met gezelschap, mesten, 2x per dag eten. Buitenzetten moet ik zelf doen.
Les voor de mijne natuurlijk nog niet, maar ik probeer wel regelmatig met een andere te lessen. Da's 12,50 euro per maand ofzo (1 uur).
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Senna&Cajra
Gebruik wei 25 euro per paard
S'winters alleen voor hooi, stro en zaagels ongeveer 120 euro voor twee
Heb een eigen stal, rest ligt bij de boer als ik iets nodig heb haal ik het daar, is 5 minuten lopen. De mest breng ik daar ook dat is gratis.
Als ik eens les is dat bij een vriendin, we helpen elkaar, dus daar betaal ik niet voor.
S'winters alleen voor hooi, stro en zaagels ongeveer 120 euro voor twee
Heb een eigen stal, rest ligt bij de boer als ik iets nodig heb haal ik het daar, is 5 minuten lopen. De mest breng ik daar ook dat is gratis.
Als ik eens les is dat bij een vriendin, we helpen elkaar, dus daar betaal ik niet voor.
Ik betaal per 1 november (is verhoogd!
) 100 euro voor alleen weidegang,
daarin begrepen zit hooi,ze wordt 2x per dag gevoerd.
Van de winter kan ze 's nachts in een paddock.
We hebben een kleine rijbak en een longeerbak,toilet en kast.
Het is exclusief krachtvoer en wormenkuur.
Een zak voer kost gemideeld 10 euro ,daar doe ik twee maanden mee,
en een wormenkuur is ook 10 euro per twee maanden.
Ik betaal geloof 120 euro per jaar aan lesgeld,
dan heb ik elke week een uur les ook in de vakantie!
We lessen dan in het bos bij een ruitervereniging ,wel in een buitenbak!

daarin begrepen zit hooi,ze wordt 2x per dag gevoerd.
Van de winter kan ze 's nachts in een paddock.
We hebben een kleine rijbak en een longeerbak,toilet en kast.
Het is exclusief krachtvoer en wormenkuur.
Een zak voer kost gemideeld 10 euro ,daar doe ik twee maanden mee,
en een wormenkuur is ook 10 euro per twee maanden.
Ik betaal geloof 120 euro per jaar aan lesgeld,
dan heb ik elke week een uur les ook in de vakantie!
We lessen dan in het bos bij een ruitervereniging ,wel in een buitenbak!
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Ik betaal samen met mijn ouders 180,- Euro in de maand. Nu staat ze dag en nacht op de weide maar ze heeft ook één stal. In de winter als ze op stal gaat word de stal uitgemest en word er hooi en bix gevoerd. Binnenkort gaat ze blijvend dag en nacht naar buiten met een inloop stal waar dan ook 'n ander paard bij gaat. Dan betalen we 150,- Euro in de maand. Wat er verder nog bij zit weet ik niet, we staan er pas één maandje dus dat moet ik nog even vragen
Privé les word voor mij vergoed, dus dat hoeven we niet te betalen. edit: even de dingen waar ik ook nog gebruik van mag maken, we hebben twee buitenbakken en één binnenbak.

Laatst gewijzigd door jolita op di 04 sep 2007, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Jolita
ik betaal 230 euro per maand all in, en heb 2 buitenbakken, tot mijn beschikking. Daar heb ik nu nog niet zo heel veel aan maar volgend jaar natuurlijk wel. en zomers volop weidegang volop weidegang,met mooi weer 24/7, anders 's avonds naar binnen. 's winters is dat beperkt tot een paar uurtjes op de losgooiwei per dag.
Blue Shadow (IncoxYerxes)
D-Gaefur (DrafurxInco)
D-Gaefur (DrafurxInco)
Ik betaal in de zomer, 65, Daar zit bij dag en nacht weide gang en evt hooi. )dit wordt door stgaleigenaar gedaan)
IN de winter 127,50, dan staan ze overdag in de wei en snachts binnen. Ze krijgen brok en de stallen worden gemest. Ook worden ze binnen en buiten gezet.
Verder heeft onze stal een wormen beleid. We laten allemaal de mest testen en naar aanleiding daarvan, geven we een wormenkuur
DEze kosten verschillen tussen 12,00 per drie maanden tot 20 euro.
Gr heidie
IN de winter 127,50, dan staan ze overdag in de wei en snachts binnen. Ze krijgen brok en de stallen worden gemest. Ook worden ze binnen en buiten gezet.
Verder heeft onze stal een wormen beleid. We laten allemaal de mest testen en naar aanleiding daarvan, geven we een wormenkuur
DEze kosten verschillen tussen 12,00 per drie maanden tot 20 euro.
Gr heidie
mmmh, en waar stond jij ook al weer??Margot van Rins schreef:160 euro, inclusief trailergebruik, bak weidegang, uitmesten, stro, zaagsel, voer en binnen en buiten zetten.
Les, moet ik nog beginnen.
Maar daar komen nog stamboekkosten bij en lidmaatschap manege.
ik betaal 200 euro per maand, zelf uitmesten voor de rest alles er wel bij in...
maar ben momenteel niet echt tevreden

veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!