Welke merk /model cap hebben jullie?
Welke merk /model cap hebben jullie?
Ik wil binnenkort graag een nieuwe cap aanschaffen,
de mijne is te groot en ik heb er nog wel een maar,die is verkleurd!
Een cap is natuurlijk persoonlijk maar, ik ben benieuwd wat voor merk cap
jullie hebben en bevalt het merk qua pasvorm en kwaliteit.
de mijne is te groot en ik heb er nog wel een maar,die is verkleurd!
Een cap is natuurlijk persoonlijk maar, ik ben benieuwd wat voor merk cap
jullie hebben en bevalt het merk qua pasvorm en kwaliteit.
Tika,stamboeknaam Welmoed
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
Geboren op 14-05-2001
vader Rex I-84 (v.Knast DK 643)
moeder Kristy K-22 (v.Brusvein I-51)
In 2001 een voorlopige B-premie gehad.
Tika mijn Noorse boscrosser!
Helaas niet meer van mij maar voor altijd in mijn hart.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Ik heb een CSO Must cap, had eerst ook een HH Pro Plus Two Tone maar die zat beroerd aan mn oren (die sluiting dan zeg maar) mijn nieuwe cap zit
prima!
Heb voor mn HH Cap nog een Casco Youngster cap gehad, zat ook best fijn.
prima!
Heb voor mn HH Cap nog een Casco Youngster cap gehad, zat ook best fijn.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Heb zowel een Casco in zwart als een HH Pro (plus??) in blauw...Beiden kan ik goed mee uit de voeten maar als ik nu weer een cap moet kopen wordt het zeker weten een Harrys Horse. Die zitten erg mooi, licht en prettig. De Casco vind ik soms niet helemaal prettig zitten of krijg je nog wat drukplekken van op je hoofd.
De HH moest ik aan wennen, juist om dat wat Andrea hierboven noemt, de opening van de oren, maar als je m goed stevig op zet (niet veel te los) dan zit ie toch wel echt heerlijk. Echt een cap die ik niet snel afzet omdat ie niet prettig zit.
Verder zit de Casco meer op je hoofd en de HH meer om je hoofd *tenminste zo vind ik het aanvoelen*.
De HH moest ik aan wennen, juist om dat wat Andrea hierboven noemt, de opening van de oren, maar als je m goed stevig op zet (niet veel te los) dan zit ie toch wel echt heerlijk. Echt een cap die ik niet snel afzet omdat ie niet prettig zit.
Verder zit de Casco meer op je hoofd en de HH meer om je hoofd *tenminste zo vind ik het aanvoelen*.
Geluk is de vrucht van intens werk
Ik heb een Casco en ik heb er helemaal geen problemen mee. Heb voor deze een horka gehad met klitterband. Dat is pas een vervelend ding, die ging bij mij elke keer los en dan zat ik daar met een los deksel ding op mijn kop.
Al zou ik denk ik als ik een nieuwe cap moest hebben ook een HH kopen. Die van annabel zit toch wel erg lekker.

Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Ik heb een Happy Valley met een zilveren streep erop. Ding lijkt een beetje op die Pikeur GPA ofzo. Vind het voor een cap nog een aardig ding, maar ik haat die dingen zowieso. Alleen in de winter als het heel koud is zet ik hem vrijwillig op. Verder is het bij ons op stal verplicht helaas.
Vooral die Casco's en die oude paddestoel veiligheidshelmen zijn niet mijn vrienden.
Vooral die Casco's en die oude paddestoel veiligheidshelmen zijn niet mijn vrienden.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
ik heb deze
http://www.agradi.nl/product?sc=Ruiteru ... =Rijhelmen
ik vind hem ideaal.. hij lijkt wel wat op de casco, alleen ik vond de casco totaal niet lekker zitten en deze zit heerlijk en stond mij ook beter (voor zover een cap je kan staan)
http://www.agradi.nl/product?sc=Ruiteru ... =Rijhelmen
ik vind hem ideaal.. hij lijkt wel wat op de casco, alleen ik vond de casco totaal niet lekker zitten en deze zit heerlijk en stond mij ook beter (voor zover een cap je kan staan)
- Brittlover
ik heb 1 van kavelkade, zit echt super lekker (voor een cap dan) en ook veilig. heb ook een casco maar die gebruik ik zelf nooit meer, ik vind het schuifsysteem maar niets en als het op een een of andere manier breekt brrr moet er niet aan denken.
Brittje is een topper
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
zadelproef en menproef een A
knhs Z+1
- joske_vuran
- Contacteer:
Ik heb de Casco new dynamite
http://www.letty.nl/producten/thumbnail ... =500&h=400"
Eerst had ik een casco youngster, maar dat was echt helemaal niks, maar de casco dynamite is echt super fijn! Heel licht (weegt niet meer dan een kartonnen doos) met fijne ventilatie en dit draaisysteem zit ook anders, waardoor de cap wel gewoon lekker zit, en ik een knot of staart in mijn haar kan.
http://www.letty.nl/producten/thumbnail ... =500&h=400"
Eerst had ik een casco youngster, maar dat was echt helemaal niks, maar de casco dynamite is echt super fijn! Heel licht (weegt niet meer dan een kartonnen doos) met fijne ventilatie en dit draaisysteem zit ook anders, waardoor de cap wel gewoon lekker zit, en ik een knot of staart in mijn haar kan.

Z2 + 1
Endurance: 96 goedgekeurde wedstrijdkm's!
Ik heb een casco eco. Dat is niet met draaischijf om te stellen maar met een "rits"sluiting. Zit er perfect. was overigens 31 euro!
Ik heb ook de HH pro gepast maar ik zat precies tussen twee maten in en ik vond die "ringen" bij je oren snijden niet fijn.
Hiervoor had ik ook een cap van HH oud model is niet meer verkrijgbaar. die zat echt perfect maar was te groot geworden.
Ik heb ook de HH pro gepast maar ik zat precies tussen twee maten in en ik vond die "ringen" bij je oren snijden niet fijn.
Hiervoor had ik ook een cap van HH oud model is niet meer verkrijgbaar. die zat echt perfect maar was te groot geworden.
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Ik heb een Harry's Horse cap, ik denk dat dat hetzelfde model is als hier ook al een paar keer genoemd wordt (weet ik eigenlijk niet eens!). Ik vind hem erg fijn zitten, al heb ik ook wel even moeten wennen aan dat stuk wat om/over je oren valt. Ik heb er alleen 1x mee in een ontzettende wolkbreuk/ijzel/sneeuwbui mee gereden en sindsdien is de stof iets losgelaten en zie je wat lijmranden. Maar dat zie je alleen van heel dichtbij, van een afstandje ziet niemand dat!
Casco's vind ik echt extreem lelijk over het algemeen!
Casco's vind ik echt extreem lelijk over het algemeen!