Canada
- Senna&Cajra
Canada
Wie is er al een keer in Canada geweest. Wij gaan volgende maand voor 3 weken erheen. We starten in Toronto (oost kust). Wie heeft er nog tips of zegt "Dat moet je gezien hebben". Willen waarschijnlijk ook nog een stukje Amerika meepakken.
Nou, Denise, ik ben heel benieuwd naar je reis. IK ben 1 keer in Canada geweest en vond het prachtig. Ik heb ook nog een Lonely PLanet van Canada (Oost Kust). Ik ben toen in Halifax geweest voor mijn werk (havenstad) en in Antigonish op de Fjordenfarm bij de familie Rivoir.
Hoe ga je rondreizen in Canada? Ik dacht dat Toronto niet ver van de Niagra Falls is. Die zijn echt prachtig. Als ik nog eens geld heb zou ik heel graag weer eens naar Canada willen.
Hoe ga je rondreizen in Canada? Ik dacht dat Toronto niet ver van de Niagra Falls is. Die zijn echt prachtig. Als ik nog eens geld heb zou ik heel graag weer eens naar Canada willen.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ik ben al een paar keer in Canada geweest, en het is er prachtig. Natuur is super, mensen zijn vriendelijk, niagara falls moet je gezien hebben.
Heb zelf in Amerika gewoond, maar vind canada echt vele malen mooier.
Heel veel plezier
Jennifer
Heb zelf in Amerika gewoond, maar vind canada echt vele malen mooier.
Heel veel plezier
Jennifer
*Wie een kuil graaft voor een ander, is in ieder geval niet egoïstisch*
- Senna&Cajra
We hebben een auto gehuurd en zijn heel benieuwd naar het land zelf. Wij vinden de reis naar Canada niet zo duur. Ticet en auto 1500 euro. Voor twee personen.Annemarie schreef:Nou, Denise, ik ben heel benieuwd naar je reis. IK ben 1 keer in Canada geweest en vond het prachtig. Ik heb ook nog een Lonely PLanet van Canada (Oost Kust). Ik ben toen in Halifax geweest voor mijn werk (havenstad) en in Antigonish op de Fjordenfarm bij de familie Rivoir.
- Senna&Cajra
- Senna&Cajra
Ben 8 jaar terug 10 weken in Canada geweest voor stage. Dat was in de staat Alberta, we zaten aan de foot hills van de Rockie's zo gaaf daar. Als je gaat stappen, neem dan wel je paspoort mee naar de discotheek. Toen moest iedereen die er naar binnen wilde zich legitimeren. Have fun daar!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl