Wintervacht aanmaken
Re: Wintervacht aanmaken
oh jee, ik heb hapje manen mee genomen, wou t eigenlijk vandaag proberen te herstellen maar bij nader inzien laat ik t maar zoals t is voordat ik te veel eraf haal
- Senna&Cajra
Wat zouden jullie doen?Senna&Cajra schreef:Cajra heeft ook besloten om een winterjas aan te maken. Weet nog niet zo goed of ik haar scheer. Rijden wil ik nog niet gaan doen maar wel lange lijnen werk en wat longeren. Ja wat zou dan handig zijn?

Ik zou haar dan nog niet scherenSenna&Cajra schreef:Wat zouden jullie doen?Senna&Cajra schreef:Cajra heeft ook besloten om een winterjas aan te maken. Weet nog niet zo goed of ik haar scheer. Rijden wil ik nog niet gaan doen maar wel lange lijnen werk en wat longeren. Ja wat zou dan handig zijn?

Misschien wel dekentje dan, net als Tootje

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Senna&Cajra
Heb je er nu al een deken op liggen dan Amber? In vergelijking met Senna krijgt zij niet zo'n dikke vacht.
Ik zou niet beginnen aan scheren, zeker niet als je toch niet van plan bent er veel mee te rijden in de winter. Ik zou het gewoon zo laten en als ze wat gezweet heeft zweetdeken op na het rijden en daarna gewoon weer bloot. Ze staan bij jou op stal toch in de winter ('s nachts dan bedoel ik)?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
ja ik wou eigenlijk zelfde zeggen als annemarie, ik heb haakon vorig jaar jachtmodelletje geschoren, nu is ie heelmaal kaal (op zijn sokken na) en werkt hij ook veel zwaarder als toen, denk dat Ubie dit jaar ook weer n jachtmodelletje krijgt, die werkt ook niet zo intensief als Haakon
als jillie onderkant hals, en buik scheren(racestreep) doe je dan ook de gehele buik? Ivm buiten staan, is een kale buik dan niet koud? ze staan in de winter een aantal uur per dag buiten
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ja op ongeschoren Toot een 0 gram en op geschoren Fjordy ook 0Senna&Cajra schreef:Heb je er nu al een deken op liggen dan Amber? In vergelijking met Senna krijgt zij niet zo'n dikke vacht.

Ik heb Fjordy onder op ze buik een streep laten staanTamara schreef:als jillie onderkant hals, en buik scheren(racestreep) doe je dan ook de gehele buik? Ivm buiten staan, is een kale buik dan niet koud? ze staan in de winter een aantal uur per dag buiten

Je ziet hem niet vanaf zijkant zeg maar.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
- Senna&Cajra
Annemarie ze staan in een stal met uitloop eraan. Ze kunnen dus kiezen of binnen-of buitenstaan.
Amber als ik Cajra nu al een deken op leg dan staat ze met deze temperatuur te zweten.
Amber als ik Cajra nu al een deken op leg dan staat ze met deze temperatuur te zweten.
Senna&Cajra schreef:Annemarie ze staan in een stal met uitloop eraan. Ze kunnen dus kiezen of binnen-of buitenstaan.
Hmm nee Toot niet, en die zit aardig in het haar

Maar van het weekend was het rot weer, dus ben blij dat hij op ligt.
Scheelt toch weer haar 'aanmaak'. En op = op

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden