Dat lijkt me echt niks voor haarLovemischa schreef:Wordt het niet tijd dat Anja gaat "huisvrouw-moedertje" spelen nu ze de 2e heeft

Dat lijkt me echt niks voor haarLovemischa schreef:Wordt het niet tijd dat Anja gaat "huisvrouw-moedertje" spelen nu ze de 2e heeft
ik ben weer op zoek naar een baan bij een dierenarts, maar ik neem aan dat het uitzendbureau alleen voor die regio is?akci schreef:Voor de mensen met een dierenartsassistente diploma of een opleiding te gaan doen;
In Haaksbergen zit een uitzendbureau dat heet Flexvet,speciaal voor afgestudeerde of werkzoekende mensen.
Een invaller( van de dierenarts) van het asiel heeft in Haaksbergen een praktijk gevestigd om mensen voor te bereiden op een baan als dierenarts die nog geen of bijna geen ervaring hebben in een praktijk.
Dit is in samenwerking met het uitzendbureau.
Misschien dat jullie er wat aan hebben.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Geen idee,dat zou je na moeten vragen.Ziggy schreef:
ik ben weer op zoek naar een baan bij een dierenarts, maar ik neem aan dat het uitzendbureau alleen voor die regio is?
nee is een beetje ver uit de buurt helaasakci schreef:Geen idee,dat zou je na moeten vragen.Ziggy schreef:
ik ben weer op zoek naar een baan bij een dierenarts, maar ik neem aan dat het uitzendbureau alleen voor die regio is?
Jammer dat je hier niet in de buurt woont.
Mijn eigen dierenarts had een vacature en hij zei ook dat een dierenarts in Hoogeveen nog iemand zoekt.
Volgens mijn dierenarts bemiddelen ze door heel nederland!!Ziggy schreef:ow dat vind ik aardig van je, laat het me dan maar weten, thnxxxx
kan je je online inschrijven? zoja, heb je dan een url toevallig?akci schreef:Volgens mijn dierenarts bemiddelen ze door heel nederland!!Ziggy schreef:ow dat vind ik aardig van je, laat het me dan maar weten, thnxxxx
Je kunt je gewoon inschrijven.
Geen idee,mss dat je het kan proberen bij flexvet.nl??echt geen idee.Ziggy schreef:
kan je je online inschrijven? zoja, heb je dan een url toevallig?
bij wildlife management neem ik aan??Hedwig schreef:Wat houd die opleiding wildlife in?