zadelperikelen
Re: zadelperikelen
Master Saddle Fit cursus/consulter* die c weet ik niet
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
MSFC = Master Saddle Fitting Consultant 

Ereplaatsje voor

Is zo'n persoon te vragen eens bij je langs te komen of gaat dat van een bepaalde organisatie uit. Is hier ook een website van of hoort hij bij een speciaal soort zadel of werkt hij onafhankelijk of.........of.......????? Vele vragen. HELP!!!!!!Claudje schreef:MSFC = Master Saddle Fitting Consultant

All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
http://www.msfc.nl onder kopje beroepsvereniging zie je per provincie wie dit heeft. (bij onze leden)
Tamara, heel erg bedankt voor de tips! Ik zoek het meteen op. (of toch niet, want mijn moeder staat al aan de deur ter ere van mijn verjaardag en ik moet nog DWEILEN!!!!)Tamara schreef:http://www.msfc.nl onder kopje beroepsvereniging zie je per provincie wie dit heeft. (bij onze leden)
All that we see
All that we seem
All that we seem
Ik kan je Bianca Boonacker aanradenJankeke schreef:Tamara, heel erg bedankt voor de tips! Ik zoek het meteen op. (of toch niet, want mijn moeder staat al aan de deur ter ere van mijn verjaardag en ik moet nog DWEILEN!!!!)Tamara schreef:http://www.msfc.nl onder kopje beroepsvereniging zie je per provincie wie dit heeft. (bij onze leden)

www.2bone.nl
- Machteld&Falco
is een trekkingzadel niets voor jullie Janneke? Denk niet dat een echt dressuurzadel je van het is als je alleen maar wil gaan boswandelen.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Tamara, bij Kiela ruitersport in Emmen verkopen ze zowel Massimo als Anatomica. Daar ben ik ook een paar keer geweest toen ik een ander zadel zocht.
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Ik krijg vrijdag mijn nieuwe zadel. De keuze is gevallen op de Massimo trail.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Ik heb op aanraden (en eerst een keer uitprobeerd) van instructrice een euroriding diamant. Als je op de site kijkt van euroriding, gaat de diamant tot fit 5 dus dat zou wel een optie moeten kunnen zijn..

Balloo: Manus x Tunar
Carlito: Sexy, maar ouders/ras onbekend

De Euroriding Diamant fit 5 valt kleiner dan de Anatomica fit 5_*iDj*_ schreef:Ik heb op aanraden (en eerst een keer uitprobeerd) van instructrice een euroriding diamant. Als je op de site kijkt van euroriding, gaat de diamant tot fit 5 dus dat zou wel een optie moeten kunnen zijn..

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Vraag Esther dan meteen even of ze contact met mij op wil nemen. Ze reageert niet op pb/sms/email enz. Beetje vaag want mijn zadel moet ook deze week komen. En als het later zou worden hoor ik dat graag ivm inrijplanning en aankomende vakantie.Marijke_ schreef:Ik krijg vrijdag mijn nieuwe zadel. De keuze is gevallen op de Massimo trail.
Mijn zadel komt niet via Esther Viv sorry, ik had haar ook gemaild en gebeld maar ik kreeg geen reactie en ben daarom elders gaan zoeken. Ik had er toch behoorlijk haast mee dus ik wilde zo snel mogelijk een ander zadel.
Morgan!! 

Esther heeft de hele maand april vakantie viv!
Marijke waarom heb je voor dit zadel gekozen als ik vragen mag. (ben ook zoekende)Marijke_ schreef:Ik krijg vrijdag mijn nieuwe zadel. De keuze is gevallen op de Massimo trail.

All that we see
All that we seem
All that we seem
Omdat ik daarmee qua boommaat voor mijn olietanker goed uitkwam en ik voornamelijk bosritten maak. De trail heeft veel ruimte voor de ruggengraat en brede kussens die zorgen voor goede verdeling van het ruitergewicht. Ideaal voor de langere ritten.
Morgan!! 

Als ze dat nou ook ff op de website zet, heb dr inmiddels al gesproken en ze weet niet waneer hij komtTamara schreef:Esther heeft de hele maand april vakantie viv!

ik ga bijna kwijlen van de massimo trail, wat een mooi zadel, moet volgens mij ook heerlijk zitten, moet maar eens flink aan het sparen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Nou dat staat er wel hoor, in roze letters....Viv schreef:Als ze dat nou ook ff op de website zet, heb dr inmiddels al gesproken en ze weet niet waneer hij komtTamara schreef:Esther heeft de hele maand april vakantie viv!Nou lekker dan, fabriek laat niet vantevoren weten welk zadel eraan komt. Afwachten dus
Wat is ook alweer de site van Esther????
All that we see
All that we seem
All that we seem