Stalling vraag

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Antine

Re: Stalling vraag

Bericht door Antine » di 15 okt 2013, 18:19

Ik denk dat het echt varieert per regio ja :)) en vrijheid is ook niet elke dag heen hoeven zonder dat je dat moet melden of overleggen.....ik mis dat nu wel. Bij mijn oude stal maakte het niet uit of ik wel of niet kwam een dag. Nu moet ik dat wel overleggen. Zo kwam ik vanavond rechtstreeks van mijn werk naar stal;het is mijn beurt om te voeren maar eigenlijk voor nix. De man van mijn vriendin zet dan een grote baal klaar in de container (ik krijg dat net niet voor elkaar). Mijn vriendin had alles opgevoerd, nix gezegd, en mij ook niet gebeld. Moest ik hem bellen, hij moet dan toch extra komen tussendoor..nou ja...you get the picture...of dan kom ik op stal op een avond (het is mijn beurt om te voeren, helemaal gesloopt na een drukke dag kantoor en dan hebben zij al gevoerd en het mij niet gezegd....wel een beetje balen.. :(

ik ga maar eens naar Drenthe verhuizen haha!
Suus

Bericht door Suus » di 15 okt 2013, 19:58

Dat is wel jammer dat ze jou dat niet even laten weten. Gisteren was mijn dag om de paddock te doen. Ik was net onderweg naar de auto, telefoon, mijn bijrijders. Zij hadden de paddock al gedaan. Dan hoef ik dus niet extra door de regen daarheen.... Zo kan het dus ook!
Morris, mijn superfjord!
Antine

Bericht door Antine » di 03 dec 2013, 14:14

Even een update..heb de knoop doorgehakt. Per 1 januari ga ik bij de buren/pensionstal staan..met bak, wc, kantine, verlichting, hoef niet te voeren, tja en vooral die bak met verlichting waar ik in kan dressuren *o/* na mijn werk savonds!
foss

Bericht door foss » zo 08 dec 2013, 18:06

Super ja pensionstalling blijft altijd moeilijk al die regels die maken het vaak niet makkelijker.
Bij ons in de buurt ben je voor volpension ruim 300 euro kwijt best een hoop geld.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » ma 09 dec 2013, 11:28

Hier 150 vol pension incl binnenbak. Als ik 1 paard gehad had dan wist ik het wel!
Klinkt als een goede keuze die je nu gemaakt hebt!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Plaats reactie