Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Daphne
Bericht
door Daphne » ma 21 jan 2013, 20:51
Cavallo zit héérlijk. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Het leren zitvlak blijft ook super. Dat is idd bij goedkopere merken wel anders.
Voor erbij heb ik vanalles, een BR, een Eurostar, een Horze rijbroek (die overigens ook érg fijn zit), Harry's Horse en EJ. Die zijn allemaal meer aangeschaft vanwege de leuke kleurtjes/ruitjes

-
JoyceNan
Bericht
door JoyceNan » di 22 jan 2013, 06:35
Mieke schreef:Ik heb een eurostar die al 13 jaar oud is en ik nog steeds het liefste aan heb

In die 13 jaar is die trouwens enorm intensief gebruikt, blijkbaar ben ik er heel zuinig op geweest

Ik heb er ook een van eurostar die ook zo oud is ongeveer! T is dat ik iets ben aangekomen en hij nu bij mn buik niet lekker zit maar Als dat weer over is trek ik hem gewoon weer aan!
Verder heb ik harry's horse twee verschillende modellen. Zitten prima maar idd kwaliteitsverschil maar daar is de prijs ook naar.
Ik vind mezelf alleen wel veel meer uitgetekend in een HH ipv een eurostar. haha

Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
-
Jilly
Bericht
door Jilly » di 22 jan 2013, 10:45
In mijn kast ligt nog een Pikeur waar van ik niet weet hoe oud ze is

Heb ze denk ik een 12 jaar geleden gekregen van een meisje die stopte met paardrijden. Geen idee hoe lang zij die al had.
Die ziet er echt nog goed uit! Ik draag ze 's winters ook nog wel. Het is nog zo'n ouderwetse met ribbels, dat vind ik niet zo fijn in de zomer.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
-
Thessa Keizer
Bericht
door Thessa Keizer » di 22 jan 2013, 19:00
Ik heb broeken van voornamelijk Nedhorse, Rider pro en Mondoni. Zonder leren zitvlak want dat vind ik voor geen meter zitten. Alle drie de merken zijn goed betaalbaar en blijven mooi, dus ook goedkopere merken kunnen lang mooi blijven hoor, ik doe er jaren mee

Ik heb ook broeken van Harry's horse maar dat vind ik niks, zit niet mooi en worden snel lelijk. Overigens moet een broek van mij wel steekzakken hebben

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
-
Anouska
Bericht
door Anouska » di 22 jan 2013, 19:07
Mieke schreef:Ik heb een eurostar die al 13 jaar oud is en ik nog steeds het liefste aan heb

In die 13 jaar is die trouwens enorm intensief gebruikt, blijkbaar ben ik er heel zuinig op geweest

Ik ken het! Heb een eurostar van ruim 15 jaar en nog zo'n ribbroek (was dat niet de corsica?). De pikeur is de jeannet en pas een jaar of 4 oud.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Roosjuh
Bericht
door Roosjuh » di 22 jan 2013, 19:18
Thessa Keizer schreef: Ik heb ook broeken van Harry's horse maar dat vind ik niks, zit niet mooi en worden snel lelijk. Overigens moet een broek van mij wel steekzakken hebben

Idem, ik snap niet dat ik die broeken af en toe nog eens mee neem (ja omdat ze dan in de opruiming zijn en ik het misschien nog wel een keer kan proberen

).
Steekzakken is hier ook echt een must, en een rondgenaaid zitvlak erin (noem je dat zo?) ik vind broeken zonder echt niet fijn zitten!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
-
Bella
-
Contacteer:
Bericht
door Bella » di 22 jan 2013, 20:08
Was wel benieuwd qua slijten, omdat ik me niet goed kon herinneren hoe ik mijn rijbroeken slijt. Loslatende kniestukken ken ik bij nader inzien wel..stikte moeders alleen altijd netjes weer vast. En mijn eurostar ribstofbroeken heb ik ook jááren mee gedaan maar dan was uiteindelijk de flueellaag van de ribstof op het gat wel écht op ja. (Nadeel van eurostar vond ik altijd alleen dat ze wilden dat in een minitaille had

striemen zaten er altijd op mn buik)
Maar verder nooit doorgereden op de knieën gelukkig terwijl ik rijbroeken heb gehad die wel minimaal 3 dagen per week in gebruik waren van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat (verleden tijd, gaat nu niet meer lukken

). In dat opzicht wel altijd een 'goedkope' geweest qua rijbroeken (heb nu nog een maatje 176 in de kast liggen

..veel gedragen, maar ga ik nooit meer passen maargoed..voor als er nog eens iemand komt zonder rijbroek).
Geluk is de vrucht van intens werk