Welke barebackpad?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
nina1993

Re: Welke barebackpad?

Bericht door nina1993 » vr 13 jan 2012, 09:40

Ik heb zelf de basisvariant van Voest en die bevalt erg goed. Heb er wel altijd een sjabrak onder, maar dan wel voornamelijk voor het netjes houden van de pad. Qua lengte heb ik er met geen van alle fjorden problemen mee. Je zit ook niet in een kuipje zoals in een zadel en daardoor maakt het niet zoveel uit dat de pad wat op de lendenen zou liggen, jij zit veel dichter achter de schoft.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » vr 13 jan 2012, 12:17

nina1993 schreef:Ik heb zelf de basisvariant van Voest en die bevalt erg goed. Heb er wel altijd een sjabrak onder, maar dan wel voornamelijk voor het netjes houden van de pad. Qua lengte heb ik er met geen van alle fjorden problemen mee. Je zit ook niet in een kuipje zoals in een zadel en daardoor maakt het niet zoveel uit dat de pad wat op de lendenen zou liggen, jij zit veel dichter achter de schoft.
Het zou alleen om het esthetische zijn :) Vind die pads al snel lomp en groot tonen op zijn korte rug.
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Annne

Bericht door Annne » za 14 jan 2012, 07:01

Machteld&Falco schreef:@Anne: dat is een mooie pad. Van welk materiaal is de onderzijde gemaakt? Het liefst van al zou ik een pad kopen van eerder natuurlijke materialen.
De onderkant is van wol, kan ook nep zijn dat weet ik niet. En d bovenkant is gehaakt (:
Do, mijn eerste eigen paard!
Machteld&Falco

Bericht door Machteld&Falco » za 14 jan 2012, 19:25

Ik denk dat de keuze is gevallen op de basisversie van de Voest. Die ziet er echt superfijn uit :) nu centjes sparen! :+
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Plaats reactie