Hoeveel jaar gebruik jij je cap?
Re: Hoeveel jaar gebruik jij je cap?
Ik heb deze denk ik een jaar of 2. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn periodes heb waarin ik hem op heb
. Die duurt dan meestal een maand of 4, en dan rijd ik weer een hele poos zonder.

Dag lieve, lieve Trix... 

zodra ie is gevallen met of zonder mij, koop ik een nieuwe, ik heb m altijd op met rijden
Das wel een goeie. Laatst zat ik even op een paard met 'knopjes' om trucjes te doen. In plaats van het door mij gevraagde achterwaarts, kwam madame omhoog. Totaal onverwacht voor mij natuurlijk, dus toen we weer naar beneden kwamen zat mijn cap over mijn ogen heen. Ik had niet eerder in de gaten gehad dat ie eigenlijk te groot is. Tijd voor een nieuwe!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Gut ja, ik heb geen idee hoe lang ik dat ding heb, ik denk wel al een jaar of 10.
Ik heb hem ALTIJD op met rijden en ben er al een paar keer mee gevallen, maar ik zie geen barst of zo.
Hij zit niet lekker, hij schuift. Dus dit topic zet me wel aan het denken....
(Alleen al voor de hygiene is het wel goed, ligt altijd in de zaterkamer tussen de rotzooi en het vocht.)
Ik wil graag een donkerblauwe fluwelen, maar die zie ik nergens.
Ik heb hem ALTIJD op met rijden en ben er al een paar keer mee gevallen, maar ik zie geen barst of zo.
Hij zit niet lekker, hij schuift. Dus dit topic zet me wel aan het denken....

Ik wil graag een donkerblauwe fluwelen, maar die zie ik nergens.

VERMIST CYNTHIA VAN DER HEIDE
- Margot van Rins
- Moderator
Goed aandachtspuntje! En.. mooi excuus om een nieuwe cap te kopen

Ik heb mijn cap een jaar of 5 dus ik mag bijna

Ik heb mijn cap een jaar of 5 dus ik mag bijna

RINSKE
9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

9 jaar lang trotse eigenaresse van een GEWELDIGE Fjord!!

Vandaag voor de grap toch maar eens mijn cap lop op mijn hoofd gezet zonder het riempje vast te maken. Maar alk ik vooroverbuig, ligt-ie er zo af! Dat had ik eigenlijk niet verwacht.
Eigenlijk zit ik mezelf voor de gek te houden met zo'n cap, want het is natuurlijk allesbehalve veilig. Maar ik wil eigenlijk liever een nieuwe rijbroek voor van de zomer.
Toch maar eens speuren op internet of in een goede zaak, zo'n ding moet je toch wel even goed passen denk ik. Wie koopt ze via het internet?
Eigenlijk zit ik mezelf voor de gek te houden met zo'n cap, want het is natuurlijk allesbehalve veilig. Maar ik wil eigenlijk liever een nieuwe rijbroek voor van de zomer.
Toch maar eens speuren op internet of in een goede zaak, zo'n ding moet je toch wel even goed passen denk ik. Wie koopt ze via het internet?
ik zou een cap niet via internet kopen, je kunt hem dan niet passen en je weet ook niet als hij 2e hands is of hij misschien al gevallen is en ben er ook niet zo voor dat iemand anders hem heeft op gehad.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
- nancy imka
Wat voor merk Cap dragen jullie?
Ik heb vandaag caps aan het passen geweest voor als ik Emy ga inrijden en ik vind ik dacht van Global de caps erg fijn zitten voor zo ver een cap fijn zit. Ik vind het buiten dat ook een erg mooie cap, een bruine met zwarte rand in het midden! Ik heb ook een bruin hoofdstel dus dat vind ik wel gaaf!
Ik heb zelf op dit moment geen cap! Dom dom dom ik weet het. Maar ik heb al tien jaar geen cap. Misschien dat ik er volgende maand als mn geld weer gestort is er een ga kopen
Ik heb vandaag caps aan het passen geweest voor als ik Emy ga inrijden en ik vind ik dacht van Global de caps erg fijn zitten voor zo ver een cap fijn zit. Ik vind het buiten dat ook een erg mooie cap, een bruine met zwarte rand in het midden! Ik heb ook een bruin hoofdstel dus dat vind ik wel gaaf!
Ik heb zelf op dit moment geen cap! Dom dom dom ik weet het. Maar ik heb al tien jaar geen cap. Misschien dat ik er volgende maand als mn geld weer gestort is er een ga kopen
Tweedehands lijkt me al helemaal geen optie, smerig gewoon! Ik heb wel eens een kat in een cap zien liggen, ik moet er niet aan denken..........
Vanavond maar eens op internet op zoek gaan en morgen bij de ruitersportzaak hier in Maasbracht gaan passen.
Ik wil geen hele dure, als- ie valt moet je hem toch vervangen. Ik rijd ook maar twee keer per week. MAAR DAN HEB IK HEM EL OP, HA HA HA!
(Ik kan ook geen cap bedenken die wel lekker zit. Maar ja, een bodyprotector zit ook niet lekker, en die gebruik ik ook op buitenrit...)
Vanavond maar eens op internet op zoek gaan en morgen bij de ruitersportzaak hier in Maasbracht gaan passen.
Ik wil geen hele dure, als- ie valt moet je hem toch vervangen. Ik rijd ook maar twee keer per week. MAAR DAN HEB IK HEM EL OP, HA HA HA!

(Ik kan ook geen cap bedenken die wel lekker zit. Maar ja, een bodyprotector zit ook niet lekker, en die gebruik ik ook op buitenrit...)
Ik heb nu een HH, is echt een dikke champignon op mijn hoofd (maar heb nu eenmaal een groot hoofd, dus alles is champignon bij mijnancy imka schreef:Wat voor merk Cap dragen jullie?

Daarvoor had ik global denk ik.
Met warm weer krijg ik met deze nog steeds hoofdpijn, maar bv. een Casco (is veel lichter) geeft mij dan weer mega flaporen, vind ik ook geen optie haha.
Het blijven rotdingen, maar toch stap ik nooit op zonder!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.