silvericathy schreef:maak anders eens een foto van de zijkant zodat we goed kunnen zien hoe het er nu uitziet...dan kunnen we je miss tips geven wat je er het beste mee kunt doen
en ben trouwens wel benieuwt hoe dat uitziet

Manen van de zijkant.

silvericathy schreef:maak anders eens een foto van de zijkant zodat we goed kunnen zien hoe het er nu uitziet...dan kunnen we je miss tips geven wat je er het beste mee kunt doen
en ben trouwens wel benieuwt hoe dat uitziet
nou oefenen hoef ik niet meer hoor knip al 20 jaar fjorden, als ik dat nu nog niet kan, dan word het nooit meer iets, ik vind het gewoon veel werk om zijn manen te knippen en dan ook nog netjes.Jowien schreef:Ik ben voor een boog! Niet te hoog. Kan best netjes worden hoor, beetje oefenen. Orlinde heeft minstens zoveel manen, alleen minder wit (helaas). Ik knip ze elke 4 weken zo'n beetje (of eigenlejk, mijn man doet het meestal, die kan het nettter dan ik).
Lange manen lijkt me ook erg warm met zo'n dikke bos. En vlechtjes maken is ook altijd zo'n gedoe met dikke manen.
Zo ziet het er van boven/ achter uit bij Orlinde:
En van de voor-/ zijkant:
Andere fjord, met zwarte lange manen. Hij heeft een normale manenkam, niet zo dik als jouw paardje (let niet op de ruiter... we hadden kur op muziek en haar paardje was niet zo gecharmeerd van de speakers).
Hoelang heeft het bij Ilonka geduurd voor ze echt een beetje op lengte waren, dus niet alleen omvallen.Ilonka schreef:Succes met de lange adem, want echt lange manen duren wel een paar jaar. Bij Ilonk duurde het omvallen toch wel zeker 6 maand, maar nu heeft ze dan ook echt lange manen(Ik heb al ehm 10 jaar niet meer geknipt)