Foto's voor spreekbeurt
Re: Foto's voor spreekbeurt
Zebrastrepen heb ik zelf (of een foto dan toch
), maar toch bedankt!

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
- Machteld&Falco
Je kan misschien ook nog een foto van Vjostar, Cosimo of Dj erbij doen om te tonen dat sommige fjorden ook wildvlekken hebben (en coosjes aparte aalstreep is natuurlijk ook speciaal). Mits goedkeuring van de baasjes natuurlijk 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Denk niet dat ik zo ver ga... Er zijn uiteindelijk maar een heel klein aantal met zulke aftekeningen.. (moet het een beetje eenvoudig houden voor broertje he, hij is tenslotte nog maar 8Machteld&Falco schreef:Je kan misschien ook nog een foto van Vjostar, Cosimo of Dj erbij doen om te tonen dat sommige fjorden ook wildvlekken hebben (en coosjes aparte aalstreep is natuurlijk ook speciaal). Mits goedkeuring van de baasjes natuurlijk

- Machteld&Falco
Hihi, wist niet hou oud hij was :p
Hopelijk heb je genoeg mateiaal
(wat lief van je trouwens dat je hem hierbij helpt, deed mijn oudere zus vroeger ook wel ens)
Hopelijk heb je genoeg mateiaal

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
- Cindy+Uniek
grappig daar zat ik toevallig net aan te denkenMachteld&Falco schreef:Je kan misschien ook nog een foto van Vjostar, Cosimo of Dj erbij doen om te tonen dat sommige fjorden ook wildvlekken hebben (en coosjes aparte aalstreep is natuurlijk ook speciaal). Mits goedkeuring van de baasjes natuurlijk

nou ja mocht je foto's willen mag je ze gewoon gebruiken

Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
@ Machteld: zo'n dingen vind ik echt super leuk om te doen voor mijn oogappeltje 
Vond het helemaal geweldig dat hij zelf afkwam met het voorstel om het over fjorden te doen!
@Cindy: ik had er zelf ook nog aan gedacht idd. MAar 't is eigenlijk zo zeldzaam
gaat weer vragen oproepen bij die kinderen waar hij wss geen antwoord op kan geven hihi

Vond het helemaal geweldig dat hij zelf afkwam met het voorstel om het over fjorden te doen!
@Cindy: ik had er zelf ook nog aan gedacht idd. MAar 't is eigenlijk zo zeldzaam

Nou dit is wel erg toevallig. Ik liep net met dezelfde vraag rond voor onze dochter van 9 die ook een spreekbeurt over Fjorden wil doen. Iemand misschien ook nog een aardige foto van Reinar, de vader van ons veulen? Of mag ik 1 van de foto's van de hengstenkeuring bij Bart hier op het forum gebruiken?
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Kun je niet met Hay (of een andere Fjord) op school langsgaan wanneer hij zijn spreekbeurt houdt? Dat zie ik hier ook wel eens gebeuren.
Dat is pas leuk en daar scoort ie wel mee hoor!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet
the art of riding is to keep the horse between you and the ground.

Dat was/is het plan idd!Ilona schreef:Kun je niet met Hay (of een andere Fjord) op school langsgaan wanneer hij zijn spreekbeurt houdt? Dat zie ik hier ook wel eens gebeuren.
Met Hay durf ik het niet aan... Hij is nog niet van het terrein geweest, laat staan dat ik dan ineens helemaal alleen met hem zo ver ga. (ver valt uiteindelijk wel mee, kwartiertje stappen denk ik)
Heb aan Louis gevraagd of ik er eentje van hem mocht lenen, maar dat zit dan ook weer moeilijk met die veulens... Ik ga het er iig nog wel over hebben met hem.
Ja dat zou echt leuk zijn! Maakt hij wel de blits mee!
Castor
(v Topas) en Enzo de pret-terrorshet

'@ Jelly, foto mag je, als ze van mij zijn, overal wel af halen hoor!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Olaf staat ook model in een spreekbeurt over paarden, meisje van stal heeft alles op de foto van hem gezet voor haar spreekbeurt over paarden algemeen en olaf zit in het rassen stukje.
Ik heb geen bijzonder mooie foto's voor je, misschien leuk om een filmpje te laten zien op het Digibord (als ze dat hebben bij je broertje), van bijv. Fjordy die aan het crossen is tussen de grote paarden, of van je eigen fjord in de wei, en van een veulentje? Succes
Ik heb geen bijzonder mooie foto's voor je, misschien leuk om een filmpje te laten zien op het Digibord (als ze dat hebben bij je broertje), van bijv. Fjordy die aan het crossen is tussen de grote paarden, of van je eigen fjord in de wei, en van een veulentje? Succes

@ Esther: bedankt! We gaan speuren...
Pasja v. Halstor 15-05-1995
je mag mijn foto's die ik hier plaats ook wel gebruiken mist je r iets aan hebt natuurlijk
Denk niet dat ze in het lagere school deel de beschikking hebben over zo'n dingen...Fran schreef:Olaf staat ook model in een spreekbeurt over paarden, meisje van stal heeft alles op de foto van hem gezet voor haar spreekbeurt over paarden algemeen en olaf zit in het rassen stukje.
Heb het daarstraks even met Louis besproken, maar te voet gaat 't niet worden. Merries met veulens vallen al af, en diegene zonder veulen zijn nog nooit (alleen) op straat geweest, ga ik ook niet riskeren.
Maar als het voor Louis past dan wil hij wel even met de trailer langs. Ook leuk

- Melanie&Fjordy
Een fjord die vrijspringt dan?

Ik heb hem voor je zonder copyright hoor, maar heb hem zo eff van mijnalbum afgeplukt om het te laten zien, heb er ook nog wel een paar van fjordy.

Ik heb hem voor je zonder copyright hoor, maar heb hem zo eff van mijnalbum afgeplukt om het te laten zien, heb er ook nog wel een paar van fjordy.
vrijspringfoto is ook wel leuk, bedankt!
Maandag om half 2 is het zo ver, ik vind het veel spannender als Wouter haha... Dit weekend gaan we samen nog wat oefenen en dan gaan we maandag met Cilda (denk ik) langs school
Maandag om half 2 is het zo ver, ik vind het veel spannender als Wouter haha... Dit weekend gaan we samen nog wat oefenen en dan gaan we maandag met Cilda (denk ik) langs school

Ik heb nog mooie foto's van Heino op PP staan. Als je er nog wat aan hebt, haal ze er maar af hoor!!
Ulrich De ster 04-05-1999 06-09-2009
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Heino Het spook B+12 L1+11 L2+14 Ster en prestatie
Guus Onze bink
Wens Woutertje maar veel succes vanmiddag van mij 

http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
Hij heeft het goed gedaan! 
Paardjes waren ook erg braaf en zoals verwacht kreeg het veulen veel 'ooohh' en 'aaahh'

Paardjes waren ook erg braaf en zoals verwacht kreeg het veulen veel 'ooohh' en 'aaahh'