Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
-
Ivonne
Bericht
door Ivonne » di 01 apr 2008, 17:57
Carolinef schreef:ik heb t met iemand van bokt gehad, geld overgemaakt etc, nooit meer iest gehoord, mensen bleken geheim tel nr te hebben, toen heb ik gewoon via adres nr van de buurman opgezocht en die egebld met heel evrhaal over dat ik me wou aanmelden als verzorgster voor hun pony's maar tel nr kwijt was, of hij die kon geven, toen heeft hij zijn tel naar de buren gebracht en had ik gelijk vader lief aan de lijn, hele verhaal uitgelegd en binenn 2 dgn had ik mijn spullen (terwijl ik al bijna 3 wkn wachtte), is misschien niet de manier maar heb t toch voor elkaar gekregen.
ik laat me door niemand niet bedondern en bijt als n pittbull vast om te halen wat mijn recht is
Haha, wat een verhaal. Moest er wel om lachen, ondanks beetje "goeiemoggel"-niveau, zó zien mijn berichtjes er ook uit als ik ze niet 10x nakijk en verbeter

Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
nancy imka
Bericht
door nancy imka » di 01 apr 2008, 19:36
Nou vandaag is na twee weken wachten toch nog bezorgt mijn dvd's. En net nu ik hem een boze mail had gestuurd
Maar ja ik heb er weer achteraan gemaild dat ik het binnen had en dat hij misschien beter even had kunnen mailen dat hij mijn geld bijvoorbeeld nog niet binnen had!
Maar goed, volgende keer zal ik het toch wel weer eng vinden om te bestellen zo

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog