Fjordengroepje Drenthe?
Re: Fjordengroepje Drenthe?
Ik lees de notulen dan wel. Volgens mij zit ik dan een weekendje in Tukkerland, ook leuk natuurlijk
.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Hoi allemaal.
Ik vroeg me eigenlijk af of er dan ook toevallig iemand langs Valthermond rijdt als ze naar de vergadring toegaan ?
Of mischien woont er iemand in de buurt van Gieten of Emmen of Buinen dan kan ik eventueel met de brommer daarheen en dan met de auto verder.
Want ik weet nog niet zeker of mijn ouders me daar heen kunnen brengen die dag en het lijkt me wel jammer om dan toch niet te kunnen komen voordat ik eindelijk eens aan mijn rijbewijs mag beginnen
Dus hoor het graag als er iemand is die dit niet erg vind en alvast bedankt voor de reacties !
Ik vroeg me eigenlijk af of er dan ook toevallig iemand langs Valthermond rijdt als ze naar de vergadring toegaan ?
Of mischien woont er iemand in de buurt van Gieten of Emmen of Buinen dan kan ik eventueel met de brommer daarheen en dan met de auto verder.
Want ik weet nog niet zeker of mijn ouders me daar heen kunnen brengen die dag en het lijkt me wel jammer om dan toch niet te kunnen komen voordat ik eindelijk eens aan mijn rijbewijs mag beginnen

Dus hoor het graag als er iemand is die dit niet erg vind en alvast bedankt voor de reacties !
krijg vanmiddag net bericht van de makelaar dat de 29e een openhuis route dag is, dus de 28e gaat voor mij niet lukken, anders hoor ik het verslag wel.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Klinkt wel errug streng AnitaAnita45 schreef:Zoals de titel aan aangeeft is het groepje bedoeld voor mensen uit Drenthe (uitzondering voor ook net over de grens). Jij woont wel erg ver Friesland in. Misschien kun je zelf zoiets opzetten in Friesland, daar zijn toch ook genoeg Fjordenliefhebbers te vinden..Rosantjuh(L)banjer schreef:ik had al eerder een bericht geplaatst maar geen antwoord er op gehad.
Ik kom niet uit drenthe maar we willen wel graag mee doen.
Zou dat kunnen/mogen?

Maar ik denk dat het praktisch gezien niet zo handig is voor Rosantjuh, qua afstand dan. Anders was je wat mij betreft van harte welkom hoor.

Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
zal ik mss iets later zijn, want we gaan nog bij een huis kijken, die heeft open dag
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik weet ook niet zeker of het de 28e gaat lukken. Baranna doet de 21 mee met die vrij-spring-competitie. De finale is die week erna, dus als ze het de 21e goed doet moeten we er de 28 weer mee heen. Sorry, las het net pas..........
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Misschien een idee om een nieuwe datum te prikken in april
Hengstenkeuring

Hengstenkeuring

Gerrit
Cindy
http://www.ourfjordos.come2me.nl
"One more kiss and you'll be gone
On your way to dreamland..."
Rust zacht, lieve Xena.....we missen je

Dat is voor mij dus al een reden om niet mee te doen... Ik heb zelf ook al eerder zoiets opgezet,Megan schreef:Klinkt wel errug streng Anita
maar ik denk dat je toch wat ruimer moet kijken. Dit is niet echt uitnodigend moet ik zeggen

Ereplaatsje voor

Laat het gewoon het Noorden zijn..
Wie wil die mag komen..
En we beginnen niet meteen van het wordt toch niets.. Dat zien we dan wel weer!!
Wie wil die mag komen..
En we beginnen niet meteen van het wordt toch niets.. Dat zien we dan wel weer!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- nientje_pjotr
- Contacteer:
Maar wie zegt dat het niks zal worden
Ik vind dat er onderling best veel word afgesproken hier.
En met straks een websiteje hou je elkaar op de hoogte.
Niet iedereen hoeft op elke meeting aanwezig te zijn
tis maar net wanneer je kunt.

Ik vind dat er onderling best veel word afgesproken hier.
En met straks een websiteje hou je elkaar op de hoogte.
Niet iedereen hoeft op elke meeting aanwezig te zijn

Gerrit
Cindy

Ik vind persoonlijk ook dat je niet de grens bij Drenthe moet leggen ik ben van huisuit niet eens Drents. Heb in het verleden op menles gezeten met fjordenmensen uit Groningen Friesland Drenthe en als er iemand uit Overijssel was geweest was ie ook welkom geweest
Was erg gezellig hoor. Je moet het m.i. juist positief zien als iemand de moeite neemt, om verder te reizen. De harde kern kan dan wel uit Drenthe komen toch? In ieder geval is dat mijn mening.
Wat mij betreft is iedereen welkom als ie het er voor over heeft om van verder te komen! Ik zou het jammer vinden als mensen zich nu al buitengesloten voelen, terwijl we de eerste gezellige bijeenkomst nog niet eens gehad hebben
.

Was erg gezellig hoor. Je moet het m.i. juist positief zien als iemand de moeite neemt, om verder te reizen. De harde kern kan dan wel uit Drenthe komen toch? In ieder geval is dat mijn mening.
Wat mij betreft is iedereen welkom als ie het er voor over heeft om van verder te komen! Ik zou het jammer vinden als mensen zich nu al buitengesloten voelen, terwijl we de eerste gezellige bijeenkomst nog niet eens gehad hebben

Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Zo heeft Ivonne het oorspronkelijk bedoeld.Lovemischa schreef:Zou het leuk zijn, in de trant van Fjovrili in Limburg, zoiets op te zetten voor Drenthe? (en alle grensgevallen)
Eenn groepje enthousiastelingen die af en toe eens wat leuks origaniseren? En dan denk ik bv. aan een onderlinge wedstrijd, samen iemand inhuren die schriktraining geeft, of grondwerk (in de vorm van een workshop ofzo). Of gewoon eens met z'n allen uit eten. Of een bosrit, noem maar op, er is zoveel leuks te bedenken.
En mijn reactie op Rosantjuh(L)banjer was ook meer bedoeld in de trant van je woont wel erg ver weg en dus is het niet practisch. Wie ben ik om te bepalen of iemand niet welkom is.
Misschien is het inderdaad verstandig om het uit te stellen tot april. Ivonne heeft dit opgestart en ik vind dat zij er toch in ieder geval bij moet zijn als we de bijeenkomst hebben.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Volledig met je eens MeganMegan schreef:Ik vind persoonlijk ook dat je niet de grens bij Drenthe moet leggen ik ben van huisuit niet eens Drents. Heb in het verleden op menles gezeten met fjordenmensen uit Groningen Friesland Drenthe en als er iemand uit Overijssel was geweest was ie ook welkom geweest![]()
Wat mij betreft is iedereen welkom als ie het er voor over heeft om van verder te komen! Ik zou het jammer vinden als mensen zich nu al buitengesloten voelen, terwijl we de eerste gezellige bijeenkomst nog niet eens gehad hebben.

Bij Fjovrili zijn ook een heleboel mensen aangesloten die helemaal niet in Limburg wonen (voor zover ik weet)

Ereplaatsje voor

Ik vind mensen van buitenaf persoonlijk prima. Maar ik wil dan wel dat de dingen die we organiseren zich in Drenthe afspelen, omdat ik juist vaak bij leuke dingen tegen de grote afstanden aanhik. Maar als iemand uit Friesland het er voor over heeft zo'n eind te reizen is hij/zij wat mij betreft welkom. Ik hoop wel dat je meedoet Claudia, jij hebt er ervaring mee.
Welke datum prikken we in April? 11?
Welke datum prikken we in April? 11?
Baranna 13-5-2006
Dat vind ik in elk geval een goed punt. Veel dingen zijn vanaf hier idd erg ver en iets leuks dichter in de buurt zou fijn zijn. Overigens vind ik het al erg leuk dat ik nu al meer Fjordenmensen bij mij in de buurt ken waar makkelijk mee afgesproken kan worden!Lovemischa schreef:Ik vind mensen van buitenaf persoonlijk prima. Maar ik wil dan wel dat de dingen die we organiseren zich in Drenthe afspelen, omdat ik juist vaak bij leuke dingen tegen de grote afstanden aanhik.
11 april kan ik wel denk ik.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind het ook leuk om fjordenmensen uit de buurt te leren kennen. Wat mij betreft; mensen van buitenaf welkom maar wel de activiteiten hier in de omgeving. Enne Claudia en Rosanthju, niet afhaken hoor!Annemarie schreef:Dat vind ik in elk geval een goed punt. Veel dingen zijn vanaf hier idd erg ver en iets leuks dichter in de buurt zou fijn zijn. Overigens vind ik het al erg leuk dat ik nu al meer Fjordenmensen bij mij in de buurt ken waar makkelijk mee afgesproken kan worden!Lovemischa schreef:Ik vind mensen van buitenaf persoonlijk prima. Maar ik wil dan wel dat de dingen die we organiseren zich in Drenthe afspelen, omdat ik juist vaak bij leuke dingen tegen de grote afstanden aanhik.
11 april kan ik wel denk ik.
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Hey allemaal! Nou, wat mijn betreft is altijd iedereen welkom hoor! Ik ben alleen niet voor een "vereniging" ofzo. In die zin, dat ik al lid en aktief ben in teveel verenigingen en gewoon lekker vrijblijvend wil "meedoen" 
Verder kan ik April echt haast helemaal niet, is een drukke maand!!

Verder kan ik April echt haast helemaal niet, is een drukke maand!!

nee man, zo officieel hoeft het ook allemaal niet. Gewoon een aanspreekpunt regelen (of 3 is mijn idee) waar je je ideeën kwijt kan en dat eventueel op een website plaatsen.
Baranna 13-5-2006
Moet even zien, misschien toch anders nog even een datumprikker aanmaken. Maar 11 april durf ik nog niet te zeggen, dat is volgens mij net tussen goede vrijdag en pasen is, toch?
Geluk is de vrucht van intens werk
Idd, ff datumprikker doen is wel het makkelijkst denk ik. 11 april is denk ik inderdaad niet heel handig Annabel, ligt zoals jij zegt tussen Goede vrijdag en Pasen.Bella schreef:Moet even zien, misschien toch anders nog even een datumprikker aanmaken. Maar 11 april durf ik nog niet te zeggen, dat is volgens mij net tussen goede vrijdag en pasen is, toch?