Kapotte mondhoeken... help!
Re: Kapotte mondhoeken... help!
Is het een watertrens? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat er een velletje tussen het bit en de bitring is gekomen. Aangezien je zegt dat het bitje iets aan de kleine kant is? Overigens ken ik het verhaal over HM-bitjes ook wel. Zelf heb ik Yanneke ook een tijdje met een ongebroken HM gereden, maar ben overgegaan op een gebroken bitje.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Het is inderdaad een watertrens, heb het vanavond eraf gehaald van zn hoofdstel en zag dat daar waar de ringen doorgaan, behoorlijk scherp plastic is!
Niet gek dat zn mondhoeken open liggen! Rotzooi die HM!
Heb vanavond een dubbelgebroken bustrens gekocht, dus als zn mondje beter is dan gaan we die proberen.
Niet gek dat zn mondhoeken open liggen! Rotzooi die HM!
Heb vanavond een dubbelgebroken bustrens gekocht, dus als zn mondje beter is dan gaan we die proberen.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
ik had ook ooit een happymouth. als ze er op kauwen komen er viese haakjes an, die eht scherp zijn.
Den dat de mond van binnen vrij snel eelt als je het een weekje rust geeft. Zelf is een wondje in je mond ook vrij vlot weg
Den dat de mond van binnen vrij snel eelt als je het een weekje rust geeft. Zelf is een wondje in je mond ook vrij vlot weg
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Wij hebben altijd al een Happy Mouth bitje gehad bij Olaf. Zo'n eentje van Harry's Horse (appelsmaak, haha)
en Olaf heeft nooit wondjes of plekjes. Het voelt ook niet scherp. Olaf heeft een bustrens, dat scheelt waarschijnlijk ook wel.
en Olaf heeft nooit wondjes of plekjes. Het voelt ook niet scherp. Olaf heeft een bustrens, dat scheelt waarschijnlijk ook wel.
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Klopt het is inderdaad alleen bij de watertrensjes, heb zelfs nieuwe in de winkel bekeken en gevoeld maar die waren ook scherp!!
Gelukkig helen zn mondhoeken goed, heb gisteren bitloos gereden (hack) en dat ging ook prima.
Gelukkig helen zn mondhoeken goed, heb gisteren bitloos gereden (hack) en dat ging ook prima.
† I'ts better to have loved and lost them...
- Senna&Cajra
Heb je het ook tegen de verkoopster van de winkel gezegd?
Mooie gelegenheid om over te gaan op bitloos rijden
Ik hoop dat de mondhoeken snel genezen.

Ik hoop dat de mondhoeken snel genezen.