Brabant rit 2010
Re: Brabant rit 2010
al vallen alle mussen dood van t dak af, wij gaan gewoon wel mee hoor!!!
Het weer is meestal (ja ik zeg meestalCarolinef schreef:al vallen alle mussen dood van t dak af, wij gaan gewoon wel mee hoor!!!

We hebben ooit mega veel regen gehad maar het is eigenlijk altijd wel lekker geweest.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Owww, ik heb de avond ervoor een bruiloft, dus wellicht wat brak en slaperig 

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
geeft niet hoor, doe je toch gewoon onderweg een tukkie!yvette schreef:Owww, ik heb de avond ervoor een bruiloft, dus wellicht wat brak en slaperig
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Helaas.. ik heb dienst in Ede, vanwege Airborne
.

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Jammer Amber Had fjordy wel eens in het echie willen zien.
Hoop wel dat ik mee kan volgende week, Udo stond vanmorgen met een dik been op stal, heeft ook een klein wondje, maar dat is niks.
Ik denk dat ie klem heeft gelegen en met het ijzer van zijn andere been zijn nu dikke been heeft geraakt, hij loopt er niet kreupel op wel een beetje stijf.
Maar we hebben nog een week.
Ga er ook gewoon van uit dat we komen.
En oh ja heb al mooi weer besteld bij Piet Paulusma hihi.
Hoop wel dat ik mee kan volgende week, Udo stond vanmorgen met een dik been op stal, heeft ook een klein wondje, maar dat is niks.
Ik denk dat ie klem heeft gelegen en met het ijzer van zijn andere been zijn nu dikke been heeft geraakt, hij loopt er niet kreupel op wel een beetje stijf.
Maar we hebben nog een week.
Ga er ook gewoon van uit dat we komen.
En oh ja heb al mooi weer besteld bij Piet Paulusma hihi.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Nou als het zo'n weer wordt als vandaag dan kunnen we in hempje of t-shirtje! 

Ik heb net de lange termijn weersverwachting bekeken en dat ziet er niet gunstig uit...
80% kans op regen :-(
gelukkig kunnen ze hier nog niet met de dag goed voorspellen en hebben we nog een week ;-)
80% kans op regen :-(
gelukkig kunnen ze hier nog niet met de dag goed voorspellen en hebben we nog een week ;-)
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
Mijn meissie is dus STERMERRIE!!!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Ach nee joh, ik voel gewoon dat het volgende week super weer word, en Clau zegt toch al dat het bijna altijd mooi weer is.
als het droog is ben ik al helemaal te vreden.
als het droog is ben ik al helemaal te vreden.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Leuk Marloes!!!
Ik heb nog geen mailtje gehad van Thea, maar ik neem aan dat het weer melden is om 09.00u en wegrijden om 09.30u? Even ivm de planning.
Ik heb nog geen mailtje gehad van Thea, maar ik neem aan dat het weer melden is om 09.00u en wegrijden om 09.30u? Even ivm de planning.
IK heb ook nog niks gehoord maar ga er vanuit dat dat deze week wel komt...
Ik dacht namelijk dat we om 10uur zouden vertrekken :-$
Ik dacht namelijk dat we om 10uur zouden vertrekken :-$
Dewi, mijn eerste eigen knappe fjorden dame!!!
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Veline, 1e klasse model!
M1 + 7
Als het goed is krijgen we die komende week, ze schreef mij tenminste dat we in de week van de rit een mail van haar krijgen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
vandaag de wagen op de aanhanger van mijn vriendin gezet, ging goed
:D
Dus we gaan vrijdag alles opladen dat scheelt zaterdag weer

Dus we gaan vrijdag alles opladen dat scheelt zaterdag weer

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Thea is heel het weekend druk geweest met Horse event, dus die mailtjes zullen deze week wel komen 

doe je aangespannen mee Lien?
Ja
Want anders heeft mijn ventje niks te doen. Vriendin en haar dochter gaan ook mee dus we gaan met zijn 4tjes op de kar, moet kunnen

Want anders heeft mijn ventje niks te doen. Vriendin en haar dochter gaan ook mee dus we gaan met zijn 4tjes op de kar, moet kunnen

Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.
Hoi ben ik ook weer eens.......
Ik heb me ook aangemeld en kijk er nu al naar uit! Hoop op droog weer , net als jullie , maakt me verder niet uit. Ben Umiek al aan het voorbereiden , afgelopen woensdag weer voor het eerst het duinzand in, (doe ik heel weinig i.v.m. verhoogde kans op blessure en Umiek vindt het echt niet leuk) ze was dus niet blij , hahaha , loopt dan eerst 100 meter te wringen of ze echt niet terug mag en daarna wil ze het liefst er zo snel mogelijk doorheen
Leuk om jullie allemaal weer terug te zien! Tot zaterdag

Ik heb me ook aangemeld en kijk er nu al naar uit! Hoop op droog weer , net als jullie , maakt me verder niet uit. Ben Umiek al aan het voorbereiden , afgelopen woensdag weer voor het eerst het duinzand in, (doe ik heel weinig i.v.m. verhoogde kans op blessure en Umiek vindt het echt niet leuk) ze was dus niet blij , hahaha , loopt dan eerst 100 meter te wringen of ze echt niet terug mag en daarna wil ze het liefst er zo snel mogelijk doorheen

Leuk om jullie allemaal weer terug te zien! Tot zaterdag

Haha, Erna is er ook nog. Je moest je idd schamen.Umiek schreef:Hoi ben ik ook weer eens.......![]()
Ik heb toch ook maar weer besloten om mee te gaan, dag van te voren bruiloft

En ja de laatste Brabant rit in deze vorm mag ik niet missen hé, dus mensjes onder het zadel leg je spulletjes maar weer bij elkaar klaar bij de uitgang.
Dan neem ik ze weer mee naar de lunchplaats.
http://www.fjordukie.nl Unieke frontriemen, sieraden, sleutelhangers met paardenhaar en meer leuke spulletjes
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
https://www.facebook.com/#!/ukiefrontriemen
-
Hoezo dan Mirjam, wordt het volgend jaar veranderd?~mirjam~ schreef:Haha, Erna is er ook nog. Je moest je idd schamen.Umiek schreef:Hoi ben ik ook weer eens.......![]()
Ik heb toch ook maar weer besloten om mee te gaan, dag van te voren bruiloft![]()
En ja de laatste Brabant rit in deze vorm mag ik niet missen hé, dus mensjes onder het zadel leg je spulletjes maar weer bij elkaar klaar bij de uitgang.
Dan neem ik ze weer mee naar de lunchplaats.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend