Aandenken aan overleden paard
Aandenken aan overleden paard
Ik zoek een leuk aandenken aan mijn Fedor die 16 maart is overleden, ik heb een pluk manen en daar wil ik graag iets van laten maken.
Wie heeft leuke sites voor mij?
Wie heeft leuke sites voor mij?
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
-
Re: Aandenken aan overleden paard
Je kan er sleutelhangers, armbanden en kettingen van laten maken. Gewoon ff googlen 

Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn paard was dan niet overleden, maar bij de verkoop heb ik een stuk staart afgeknipt en daarvan een armbandje en kwast laten maken (hangt aan mijn autospiegel)
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Claudia maakt ook armbandjes etc van haar toch?
Geluk is de vrucht van intens werk
Bella schreef:Claudia maakt ook armbandjes etc van haar toch?

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ik wil Tho dr haren ooit nog eens in een ring laten verwerken maarja, ff sparen...
- rocky&moby
die ringen zijn indd erg mooi, ze stonden ermee op jumping amsterdam.
Nog geen fjord, wél liefhebber!
-
Oh dat is wel heel mooi!!!! Maar van een armband kun je ook een nieuw paard kopen. Tjezus, wat een prijzen, daar schrok ik even van!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Armband, heb er net een laten maken. staat op PP, is erg mooi geworden heeft Claudia gemaakt.
Bij juweliers kun je er ook een ring van laten maken, is ook mooi, maar wel prijzig.
Bij juweliers kun je er ook een ring van laten maken, is ook mooi, maar wel prijzig.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Kijk op bokt eens in het profiel van Holly. Zij maakt prachtige echt zilveren en betaalbare sieraden.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift 

Ja het is best duur, had graag een armband laten maken maar daar heb je staartharen voor nodig, ik denk dat het de hanger gaat worden van Horsehairjewelry en dan laat ik zijn naam erin graveren zo heb ik hem altijd bij mij.
http://www.fjorkahoeve.nl
Oh ja, ik had er even overheen gelezen dat je maanharen had, volgens mij kun je ook zelf een hanger ontwerpen en dan bij haar laten maken, lijkt me ook leuk.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
Ik heb van het haar van Kris zelf een armbandje gemaakt heel eenvoudig hoor maar wel met een mooi slotje erop met een hartje eraan.
Ik was vroeger ook altijd sieraden aan het maken maar door de reuma in mijn handen wil dat gepriegel niet echt meer, maar deze moest ik gewoon maken.
Ik was vroeger ook altijd sieraden aan het maken maar door de reuma in mijn handen wil dat gepriegel niet echt meer, maar deze moest ik gewoon maken.
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails