Keuring

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Dianthus

Keuring

Bericht door Dianthus » di 25 aug 2009, 06:54

Hoi iedereen,

Ik heb even een vraagje aan jullie.
Graag zou ik met Dianthus naar een keuring willen, alleen ik heb geen idee wanneer er een keuring is en waar.
Zouden jullie mij hierover wat informatie kunnen geven?

Hartstikke bedankt alvast *D
Groetjes Ilona
Groetjes Ilona ..
Viv

Re: Keuring

Bericht door Viv » di 25 aug 2009, 10:48

Misschien handig als je er ook bijzet uit welke regio je komt of tot hoe ver je wilt gaan. De meeste keuringen zijn al geweest en ook het inschrijven is al verlopen. Bijschrijven kan maar dat kost een paar euro.

Lijst van data staat op de stamboeksite, dan kun ej zien welke er nog komen en of er een in jouw regio zit.

Je kunt overigens alleen met Diant naar de keuring als je lid bent van het stamboek en Diant op jouw naam staat. Je krijgt dan het stamboekorgaan waar de keuringen en inschrijfformulieren in staan. Heb je die wel gehad/gelezen?
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Vera

Bericht door Vera » di 25 aug 2009, 11:58

Ilona je kan zaterdag naar schagen gaan (maar dat is geen officiele voor alleen fjorden, alle rassen mogen erheen)
Lisse is voor jou het dichst bij, maar die is net geweest. Texel is ook wel te doen, maar die is ook al geweest.
Voor volgend jaar misschien, dan moet ze zo ie zo naar de keuring om voor stamboek opname in aan merking te komen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Dianthus

Bericht door Dianthus » di 25 aug 2009, 13:43

Hoi Viv en Sandrien,

Bedankt voor jullie reactie. Heb ik veel aan, aangezien ik nog nooit met een eiegn paard naar de keuring ben geweest, heb er dus totaal geen verstand van :P

Ik ga aan de slag, en volgend jaar dan mee doen aan een keuring.
Groetjes Ilona
Groetjes Ilona ..
Plaats reactie