Koeken van Pavo
- karleylover
Vorig jaar heb ik ook pavokoeken aan tjelle gevoerd. Voerde dat toen hij eigenlijk omdat hij niets anders kreeg omdat hij op de wei stond.
Ik moest laatst voor iemand anders 2 dozen meenemen en werd er weer aan herinnerd.. Heb toen ook gelijk een doos voor tjelle meegenomen.
Tjelle krijgt een beetje granenmix per dag, ik geef hem dan nog een halve koek voor de vitamines en mineralen omdat hij niet zoveel krachtvoer krijgt.
Ik moest laatst voor iemand anders 2 dozen meenemen en werd er weer aan herinnerd.. Heb toen ook gelijk een doos voor tjelle meegenomen.
Tjelle krijgt een beetje granenmix per dag, ik geef hem dan nog een halve koek voor de vitamines en mineralen omdat hij niet zoveel krachtvoer krijgt.
..::* Tjelle *::.. & ..::* Karley *::..
Dat dééd ik, maar dan moet hij een te grote hoeveelheid om aan zijn mineralen en vitaminen te komen. Ik heb net de Aura koeken van pavo besteld, ze hadden ze niet op voorraad.Esther schreef:Je kunt ook gewoon ponybrok voeren..
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ik kan ze maandag halen, ben benieuwd of hij ze lust. Denk het wel, hij (vr)eet alles, behalve suikerklontjes. Nou is dat ook slecht , dus zo erg is dat niet 

Baranna 13-5-2006
Tja over dat PAVO koeken op de markt inspelen: met een shet heb je weer niet veel aan een zak brok, eer dat ze daar doorheen is en idd daar zit teveel van het goede in, zeker als een pony een keer bevangen is geweest. Ik vind het wel een goede oplossing, de paarden zijn er echt gek op. Alleen blijf ik bij de PAVO summerfit, eer dat kleintje van ons een doos leeg heeft is de boel ook aardig uitgehard, dan kan ik er bijna iemand de pan mee inslaan.
Ben benieuwd wat Diëgo ervan vindt!
Ben benieuwd wat Diëgo ervan vindt!
Nu ik dat allemaal zo lees denk ik toch maar dat ik dat ook een keertje ga aanschaffen. Ik word er steeds positiever over. Die van mij staat wel gewoon op bix, kan het kwaad om dat er bij te voeren denken jullie??
Als ik ze aanschaf ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe Patricia ze zal vinden!
Als ik ze aanschaf ben ik wel heel erg benieuwd naar hoe Patricia ze zal vinden!
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage
Wendrika
Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013
Patricia
Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
Paarden(sport)massage
Wendrika

Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013

Patricia

Nou, gister de koeken gehaald, was wel even schrikken bij de kassa.... Ik had begrepen dat het een zak van 25 kilo was en dat die rond de 15 euro kost. Het is net andersom.....doos van 15 kilo kost dik 25 euro! En ik had 2 dozen besteld, omdat de Pavo leverancier maar 1x in de 4 week komt. Diëgo lust ze wel. Ik ga hem vanaf nu elke dag 1 voeren, kijken of ik verbetering zie. Hij ziet er nu uit als een fjord van 40 jaar oud....
Baranna 13-5-2006
Ik geef Umiek ook pavo summerfit koeken. Ze krijgt een halve koek per dag , als beloning na het rijden. Ze vind ze heerlijk en krijgt zo meteen alles wat ze nodig heeft. In haar voerbak leg ik dan een winterwortel , wat brood , appeltje , net wat ik heb , zodat als ze op stal komt , ze wel wat heeft. Als de stalhouder de paarden 'sochtends voert , krijgt Umiek een plukje hooi , zodat ze toch iets krijgt. Ze went er wel aan hoor , ze ziet er prima uit. Als ik heel aktief gereden heb , of als ik verder niets voor in haar voerbak heb , krijgt ze nog een halve koek extra.
Ze zijn per 30 stuks verpakt en kosten 9,95 euro.
Umiek heeft ook een mineralen liksteen in haar stal hangen , die gebruikt ze met tijden veel en dan weer een hele poos niet.
Verder staat ze de hele dag op de wei en krijgt ze 2x per dag een dot hooi. Ze staat op stro en eet daar behalve als ze langer op stal staan , weinig van.
Ze zijn per 30 stuks verpakt en kosten 9,95 euro.
Umiek heeft ook een mineralen liksteen in haar stal hangen , die gebruikt ze met tijden veel en dan weer een hele poos niet.
Verder staat ze de hele dag op de wei en krijgt ze 2x per dag een dot hooi. Ze staat op stro en eet daar behalve als ze langer op stal staan , weinig van.