vreemd vraagje
- joske_vuran
- Contacteer:
Ik ga geheel met Annabel mee.Bella schreef:Slip, boxer, hipster (van de hema inderdaad) en als het echt niet anders kan string. Maar die staat wel echt beneden aan mn lijstje met rijden, mede vanwege wat hierboven gezegd wordt.
Heb dan toch liever dat het prettig zit, dan dat het 'niet staat'...(kan me dan echt geen ruk schelen, wat anderen vinden, maar dat weet menig persoon zo onderhand wel...ik en setjes)

Ben ook niet zo'n string mens(zal wel de leeftijd wezen

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Brittlover
Met rijden heb ik òf een boxer aan, of als ik een eind ga rijden een speciale onderbroek van divoza met een dikker kruisje. Ik reed eerst gewoon met mijn string, maar ik reed me helemaal wond en kreeg doorrij plekken. Die onderbroeken zijn wel vrij hoog, maar dat zijn m'n rijbroeken ook. Ze blijven goed zitten, kruipen niet op en het dubbellaags kruisje is erg prettig 

* Pien is Pretty in Pink *
-onze eerste wedstrijdkilometers zijn een feit...-
-onze eerste wedstrijdkilometers zijn een feit...-
Hmmm het kan mij eigenlijk geen biet schelen wat andere mensen vinden of zien, als ik maar lekker op mn paard zit!
Als je niet zo een lomp strakke rijbroek aanhebt zie je heus niet veel van een dunne naadloze slip of boxer hoor... en wat dan nog?
In het dagelijks leven draag ik altijd een string maar op het paard bijna nooit. Vind het gewoon niet lekker zitten dan, draag altijd een slip of een boxer.
Als je niet zo een lomp strakke rijbroek aanhebt zie je heus niet veel van een dunne naadloze slip of boxer hoor... en wat dan nog?
In het dagelijks leven draag ik altijd een string maar op het paard bijna nooit. Vind het gewoon niet lekker zitten dan, draag altijd een slip of een boxer.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Ja dat klopt, hihi. Sommige mensen die maken er wat van. Wil je allemaal helemaal niet zienTamara schreef:eigelijk maakt het me ook niet echt uit wat een ander denkt, maar soms zie je billen in een rijbroek, met een onderbroek, dat je denkt, had me dat bespaard......

Maar daarom zei ik al als je niet zo een lomp strakke goedkope rijbroek aan hebt zie je niet zoveel hoor...
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart

Ik dus ook he. Soms vergeet ik het en dan heb ik er na de les heel veel spijt van.Viv schreef:Naadloos ondergoed van de V&D, ideaaaaalll. En gewoon model normaal, geen string want dan rij ik mezelf helemaal open met rijden.
Boxer doet het altijd goed of dus een gewoon model onderbroek.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
altijd string, alleen als ik ff een rengalopje doe in het bos wil ie weleens te intiem worden, maar dan trek ik 'm gewoon weer goed, ziet toch niemand in dat bos 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Carolinef schreef:hipster al noemt manlief het oude oma onderbroeken, string gaat echt niet dat ding verdwijnt, is echt van; simsalalbim en de string zit erin, u snapt?!
Oh heten die gewoon hipster, nou dat klinkt heel anders dan tent!
Maarre die draag ik dus ook, want een string vind ik niks.
Maar wel die zonder randjes daar krijg ik doorrijplekken van.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Dreeke
- Moderator
- Contacteer:
Amen.Nicole schreef:Gewoon een ordinaire onderbroek. Absoluut geen string dat zit voor geen meter!
Heb dus ook vaak genoeg met string gereden maar reed heel bilnaad
er mee open.
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †
Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013