baardharen verwijderen..
Hmm, ik knip ze ook altijd. Bij Nisko zou ik branden misschien nog wel aandurven, maar pas nadat ik iemand een keer live een baard heb zien branden. Anders vertrouw ik mezelf daar toch niet mee.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik heb deze week een draadloze tondeuze gekocht voor 9,99... een koopje!
Ookal issie naar 1 seizoen kapot, koop ik voor dat geld gewoon weer een nieuwe
Branden doe ik ook wel eens, Iwan geeft daar ook niets om
Ookal issie naar 1 seizoen kapot, koop ik voor dat geld gewoon weer een nieuwe
Branden doe ik ook wel eens, Iwan geeft daar ook niets om
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Ja inderdaad, waar? Niet stiekem voor jezelf houden Nicole, wij willen hem ookCharret schreef:Waar?!Nicole schreef:Ik heb deze week een draadloze tondeuze gekocht voor 9,99... een koopje!
Ookal issie naar 1 seizoen kapot, koop ik voor dat geld gewoon weer een nieuwe![]()
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
-
leoensuzanne
Ik heb een gewone tondeuze gekocht voor mensenharen. In een mooi koffertje. Een paar jaar geleden bij de blokker. Zo'n 10 euro en ik scheer er nog steeds mee hoor. (ik moet wel zeggen dat ik er pas nog een paar heb gekregen. Hij wordt na een aantal paardjes scheren wel warm.)
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Bij de MediaMarkt!Ziggy schreef:Ja inderdaad, waar? Niet stiekem voor jezelf houden Nicole, wij willen hem ookCharret schreef: Waar?!
En ik heb ook al eens een goedkoop ding gehaald bij de Blokker
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.