Comfortabele rijlaarzen
-
Re: Comfortabele rijlaarzen
Handig topic, wilde mij ook gaan oriënteren op andere laarzen.
Heb nu de MH laarzen, denk nu al 10 jaar. Voordeel vond ik ook dat ze amper ingelopen hoefde te worden, heb niet op de blaren hoeven zitten.
Zacht en soepel leer, nadeel is hoe zachter het leer hoe sneller het slijt en dat is ook te zien aan mijn laarzen.
De rits heb ik al vrij snel moeten vervangen. Dik voetbed, kun je dus ook aardig wat mee lopen als het nodig is.
Heb nu de MH laarzen, denk nu al 10 jaar. Voordeel vond ik ook dat ze amper ingelopen hoefde te worden, heb niet op de blaren hoeven zitten.
Zacht en soepel leer, nadeel is hoe zachter het leer hoe sneller het slijt en dat is ook te zien aan mijn laarzen.
De rits heb ik al vrij snel moeten vervangen. Dik voetbed, kun je dus ook aardig wat mee lopen als het nodig is.
Wil je echt nette sjieke laarzen jilly of is een outdoor laars ook goed? Ik heb de mondoni iutdoor laars van divoza en die bevalt prima.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ik wil toch iets meer rijlaars
zo'n outdoorlaarzen lijkt me niks met rijden...
Momenteel nog even andere dingen aan m'n hoofd
maar van de zomer ga ik eens even oriënteren waar ze welke laarzen hier in de buurt verkopen. Ik ga sowieso al naar MH en Ariat kijken.

Momenteel nog even andere dingen aan m'n hoofd

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Deze volg ik even. Moet nog nieuwe laarzen. Haas mijn oog O DeNiro laten vallen. Mooie sjieke laars maar wel duur...
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ik heb twee paar leren laarzen van Cavallo. Beide met rits en deze bevallen super. Door het fijne leer hoef je ze niet echt in te lopen. Ze zitten direct goed! Kosten waren 4 om 6 jr terug 280 en 389 euro.
Wodan en ik M1+10
MH laarzen. Fijne laarzen. Ik berg ze altijd op met laarzenspanners. mijn ritsen zijn nog altijd goed. Kan er ook makkelijk een eind op lopen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ik heb nu ook laarzen met rits (zou niet anders meer willen), maar toen ik laarzenspanners wilde halen, werd het me ten stelligste afgeraden om die te gebruiken in laarzen met ritsen...
Niet gedaan, maar ze zijn er niet mooier van gaan staan. Het volgende paar zet ik ook gewoon met spanners weg.
Niet gedaan, maar ze zijn er niet mooier van gaan staan. Het volgende paar zet ik ook gewoon met spanners weg.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.