barefoot zadel
barefoot zadel
Sind's kort heb ik een barefoot zadel , echt een super zadel maar nu heb ik toch een vraag, kan ik daar ook een gewone sjabrak onder leggen of moet het altijd een.pad zijn?
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
Rust zacht lieve Teddy 05-04-1993 +12-03-2009
Yoddy X Fjelljon X Larsto
Yoddy Reserve Kampioen 2009
Yoddy kampioen 2011
Yoddy kampioen 2011
Re: barefoot zadel
Toen ik nog een barefoot had is mij door de verkoopster verteld dat zelfs de nieuwe zadels met vps systeem nog een barefoodpad nodig hebben. Voor een wedstrijdje heb ik wel eens met een wit dekje gereden maar normaal altijd met de pad.
Caya (v. Kunar) 

Met pad en inlages! De inlages horen bij je zadel. Je kan altijd een dekje er nog weer tussen doen alleen wordt het pakket dikker en komt het zadel hoger te liggen. De pads heb je in allerlei kleuren dus dat is wel leuk.
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Absoluut een pad er onder! Die inlages zijn echt nodig.
Ik deed altijd een dun dekje (zoals Eskadron cotton) onder een half pad. Ziet het er nog een beetje mooi uit en een dekje stop je makkelijker in de wasmachine
Ik deed altijd een dun dekje (zoals Eskadron cotton) onder een half pad. Ziet het er nog een beetje mooi uit en een dekje stop je makkelijker in de wasmachine

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
De pad is onderdeel van het zadel en kun je eigenlijk niet los zien. In de pad zitten drukverdelers die gewoon bij je zadel horen!
Dus altijd de pad eronder met de bijbehorende inlages.
Dus altijd de pad eronder met de bijbehorende inlages.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mocht je de pads nu niet mooi vinden[ wat ik me kan voorstellen] dan zou je een halfpad kunnen kopen, dat is een pad die niet veel groter is dan je inlages, en die kun je dan tussen het zadel en je dekje doen.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Bedankt voor jullie reactie´s!!
Ik heb een half pad dus ik kan mijn sjabrakken toch gebruiken ( ik heb er wel een paar
)
Nogmaals bedankt
Ik heb een half pad dus ik kan mijn sjabrakken toch gebruiken ( ik heb er wel een paar

Nogmaals bedankt

Rust zacht lieve Teddy 05-04-1993 +12-03-2009
Yoddy kampioen 2011
Yoddy kampioen 2011