Wat is jullie oordeel?

Ik denk eerlijk gezegd dat dat ook komt omdat ze idd geen halfje is om het maar netjes te zeggen. Ik zou de brok vervangen voor een muesli zonder suikers (Havens Natural Balance of Treurniet Suikerarme muesli of iets van die strekking) of suikervrije brok. En als het kan toch iets minder op het land of meer gaan rijden (of anders gaan rijden).nobbygaard schreef: Ze staat al bijna de hele winter overdag op de wei en echt veel staat er niet momenteel. Brok krijgt ze een kwart per dag. Intensiever trainen gaat nog niet omdat ze na drie kwartier hobbelen in de bak al echt helemaal uitgeput is en ik het nog steeds langzaam moet opbouwen bij haar. Hopelijk zal het na verloop van tijd dat we weer intensiever kunnen rijden er beter uit gaan zien.
Dat ze zo'n slechte conditie heeft komt omdat we na een jaar stil staan pas weer eind janauri mochten gaan beginnen. Dierenarts zei al dat we lang de tijd moesten nemen om haar weer goed op conditie te krijgen.rocky&moby schreef:Vind haar wel wat te rond, zou Indd proberen geen brok te geven maar een meuslie.
Geen snoep of fruit geven en voor wat meer beweging gaan zorgen.
Mijn 22 jarige die weinig doet loopt nog met gemak een uurtje dus drie kwartier en uitgeput
vind ik wel een slechte conditie. Ik zou haar vooral veel gaan stappen aan de lijn of onder
het zadel.
Dat klopt ook wel een beetje. Ze heeft toch het ouderwetse type van haar moeder overgehouden.foss schreef:Moeilijk te zeggen van een foto maar het is ook wel wat haar bouw.