Gezocht: Menners!

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Perry

Gezocht: Menners!

Bericht door Perry » zo 10 jun 2012, 18:01

Hallo allemaal,

Ik loop stage op Buurderij de Wilde Haan in Balloo, een woon- werkcentrum voor bijzondere (jong)- volwassenen. Sinds een jaar wonen en werken hier jongeren met onder andere een Autisme Spectrum Stoornis. Er is een restaurant, een biologische tuinderij en een kinderboerderij.
Op 16 september wordt de Buurderij officieel geopend. Op deze dag willen we de bezoekers ook de mooie omgeving laten zien waar de Buurderij is. Nu leek het mij een erg leuk idee om dit met paard en wagen te doen. Paarden zijn namelijk ook een belangrijk onderdeel van de buurderij, en dat is natuurlijk helemaal een mooie manier om de omgeving en de natuur te laten zien.
Daarom ben ik op zoek naar vrijwilligers die het leuk zouden vinden om met hun paard en wagen mensen rond te rijden. Dus lijkt jullie dit wat? Stuur mij dan een PB :)
De website van de Wilde Haan is: www.buurderijdewildehaan.nl

Groetjes Pernille
Manus: L1 dressuur fjordsport, L springen fjordsport.
Cikaro: A Zadelproef 92 punten
Aladin: LL dressuur fjordsport, L springen fjordsport, KNHS dressuur B+12 L1+10 L2+11 M1+2
Leentje

Re: Gezocht: Menners!

Bericht door Leentje » zo 10 jun 2012, 19:15

Klinkt als een leuk initiatief.
Maar zoek wel ff goed uit hoe dit verzekeringtechnisch in elkaar steekt. Wat als er iets gebeurt onderweg ?
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Perry

Bericht door Perry » zo 10 jun 2012, 20:24

Ja, menners moeten wel in bezit zijn van een koetsiersbewijs
Manus: L1 dressuur fjordsport, L springen fjordsport.
Cikaro: A Zadelproef 92 punten
Aladin: LL dressuur fjordsport, L springen fjordsport, KNHS dressuur B+12 L1+10 L2+11 M1+2
Zipper

Bericht door Zipper » zo 10 jun 2012, 20:32

Jammer dat jullie zo ver weg zitten, anders had ik graag mee gedaan aan dit mooie initiatief!!! :))
wolkj

Bericht door wolkj » ma 11 jun 2012, 09:58

Helaas te ver weg, leuk initiatief inderdaad. Hopelijk kan je wat mensen vinden.
Faira (Orsta X Manus) :L)
Mennen Dressuur B+7 L+14 M+9 Vaardigheid L+10 M+1 Districtskampioen indoor Dressuur klasse L 2014

Yoep (KWPN)
Mennen Dressuur L+4 Vaardigheid +1 SGMW klasse 1 +9
Plaats reactie