Volgens mij is een himalaya juist puur zout? Uit testen komt zo'n rode KNZ steen iig als beste er uit.rowenna schreef:Misschien ook wel iets! Ik heb een himalya liksteen daar zitten extra mineralen in.Anita schreef:Beschikt ze ook over een liksteen?
Vitaminespuit
Re: Vitaminespuit
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
De energybooster die ik geeft is ook voor paarden die herstellend zijn van operatie's of bv na een koliekaanval.
De stoffen die ze er uit nodig hebben nemen ze op en de rest verlaat het lichaam. Ik doe het zo af en toe een keer en merk dat de meeste er wel wat aan hebben.
De stoffen die ze er uit nodig hebben nemen ze op en de rest verlaat het lichaam. Ik doe het zo af en toe een keer en merk dat de meeste er wel wat aan hebben.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Waarom koop je geen vitaminebrokjes voor haar? Diverse merken als Pavo en St. Hippolyt hebben daarvoor mooie producten.
Je paard vergelijken met de rest van je stal heeft geen zin, ieder paard is en reageert anders op voeding en leefomgeving
Je paard vergelijken met de rest van je stal heeft geen zin, ieder paard is en reageert anders op voeding en leefomgeving

Olaf heeft van de winter op aanraden van mijn oude instructrice ook een vitaminedosis gehad.
Dat spul moest je verspreiden over meerdere dagen. Het paard van iemand anders was na 2 dagen niet meer te rijden, die stond te stuiteren, steigeren en was niet te handelen. Olaf vond het vies en ik zag in gedrag geen verschil.
Dus heb de kuur niet afgemaakt, en stalgenootje wel, maar paard was na de kuur weer snel terug in gedrag.
Heb niet het idee dat het hielp. We hadden het gekocht bij de welkoop.
Dat spul moest je verspreiden over meerdere dagen. Het paard van iemand anders was na 2 dagen niet meer te rijden, die stond te stuiteren, steigeren en was niet te handelen. Olaf vond het vies en ik zag in gedrag geen verschil.
Dus heb de kuur niet afgemaakt, en stalgenootje wel, maar paard was na de kuur weer snel terug in gedrag.
Heb niet het idee dat het hielp. We hadden het gekocht bij de welkoop.
- nadinefjorden
Sommige geven het als de R in de maand zit.
ik heb het ook gedaan, kregen ze even een boost
nu voer ik structureelde marstall force
palermo was wat dof en sloom en die glimt je nu tegemoet, vind het fijne korrels en niet duur
(emmer 10 kg 18? uit me hoofd en je doet er ong. 4aanden mee)
ik heb het ook gedaan, kregen ze even een boost
nu voer ik structureelde marstall force
palermo was wat dof en sloom en die glimt je nu tegemoet, vind het fijne korrels en niet duur
(emmer 10 kg 18? uit me hoofd en je doet er ong. 4aanden mee)